Bed and Breakfast La Colline de Dialuc

BedAndBreakfastWeer vandaag30°12°
Bed and Breakfast La Colline de Dialuc
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor La Colline de Dialuc voor je op een rij gezet:

11 reviews over Bed and Breakfast La Colline de Dialuc in het Nederlands

Met jonge kinderen

Mooie locatie

Defevere Pascale
8-10-2014

Dit is een ideale plek om een tussenstop te maken naar het Zuiden. Kindvriendelijk, rustige ligging, aangename gastheer. Leuke uitstap gemaakt naar avonturenpark in de buurt met tyroliennes.

een plek waar je jezelf kan zijn

familie Cattry
22-8-2014

wij verbleven reeds 2 x met ons gezin bij la colline de dialuc. De eerste keer verbleven we er een volledige week, de andere keer op de terugweg naar huis. Ieder jaar opnieuw als we op vakantie gaan denken we terug aan dit verblijf. Tot nu toe hebben we het nog niet kunnen evenaren en hebben we tegen het eind van onze vakantie superveel goesting om nog eventjes naar daar af te zakken.

Gewoon, maar net daardoor zo bijzonder.

Zeker een aanrader voor gezinnen. Lekkere, ongedwongen en gezellige table d'hotes.

Juweeltje voor een rustig verblijf

Floor
14-9-2012

In 2010 en 2012 hier verbleven. In 2010 2 maal op doorreis, 2012 voor een wat langer verblijf. Het bleek een goede keus, de eerste keer en de tweede keer hadden we zeker geen spijt van onze terugkeer! De kamers zijn superruim, schoon en zijn nog gezellig ook. Het ontbijt is prima. De kinderen vermaken zich heel goed op het uitgestrekte veld. Omdat het op een heuvel aan het einde van een weggetje ligt, hebben ze de ruimte zonder dat ze op auto's hoeven te letten. Als het weer niet meewerkt, hebben de gastvrije eigenaren kisten vol speelgoed, spelletjes etc. Ter beschikking. Je kunt er prima zelf koken, maar ook heel prettig mee eten (3 maal per week). Er is een leuk stadje dichtbij, een grotere stad op ongeveer 3 kwartier. Wandel- en fietsmogelijkheden. Verder bieden de eigenaren ook leuke activiteiten aan. Vanuit onze kamer 'Marieke' hadden we super uitzicht. 's Nachts zie je bij een heldere hemel ontelbaar veel sterren. Echt een aanrader, zowel op doorreis als wat langer!

De rust en de gastvrijheid

leon.barendregt
29-8-2012

Op onze solex-toer kwamen wij na een geheel verregende dag aan op dit heuveltje met deze mooie chambre d'hotes waar we gastvrij werden ontvangen, een heel originele kamer kregen en heerlijk gegeten hebben. De volgende dag vertrokken we ook weer met regen, maar de rest van onze toer was zonnig en het verblijf bij Luc zorgde ook voor een zonnige herinnering

Prachtig gelegen. Aanrader.

Fam. Jonk
27-8-2012

Begin augustus 5 dagen verbleven bij Luc en Diana. Zaten in 3 persoonskamer Morgane. Mooie ingericht en ruim. Colline de Dialuc ligt boven op heuvel met prachtig uitzicht. Zwembadje is klein maar op een kleine 10 minuten is een heerlijk groot zwemmeer. In omgeving is genoeg te doen en te zien. Leuk stadje op minder dan 10 km. Ontbijt is goed verzorgd met o.a. eigen gemaakte yoghurt. 3 x per week kan je 's avondspits eten voor schappelijke prijs incl. wijn. Alles is erg goed verzorgd. Aanrader.

ongelooflijke rust

patsy
7-8-2011

wij logeerden vorig jaar in aug in la colline de dialuc. wij werden in alle rust met onze drie kindjes ontvangen.

de kinderen konden spelen naar hartelust en de kamer was piccobello in orde.

het eten en de wijn heel lekker.

het was een heel geslaagde afsluiter van onze reis.

bedankt!

Mooie en gemoedelijke chambre d'hotes

stéphanie
13-9-2010

Mooi rustig gelegen op de heuvel. Wij hadden de moliere-kamer, heel origineel met oog voor detail ingericht. Een heel charmant babybedje. En vooral een superbed, we hebben goed geslapen!

Lekker ontbijt. Ze waren heel vriendelijk voor onze kindjes!

Voor ons de ideale stop tussen Zuid-Frankrijk en België. Wij koesteren zulke adresjes!

Trouwens mooie streek en leuk stadje St amand in de buurt.

Top adres!!

Fam. Meyer
11-6-2010

In de zomer van 2008 zijn we enkele nachten bij Luc en Diane geweest. Wat een gastvrije mensen! Mooie kamers, verzorgd ontbijt. Erg gezellig om s'avonds mee te eten. Met de andere gasten aan een lange tafel, gezellig, gitaar erbij en er werd gezongen en gespeeld door diverse gasten. Onze dochter (toen 4) heeft zich prima geamuseerd in het zwembadje en op de schommel!

op en top vakantie!

jan
6-10-2009

uitstekend onthaal door twee vlamingen. Dé plek om uit te rusten, yte genieten, te wxandelen in de open natuur en te herbronnen op de locatie van een vroegere hoeve op 200 m hoogte in de nabiojheid van stad, toeristische bezienswaardigheden, het Grootste eikenwoud van Frankrijk en op de weg van Noord naar Zuid, halverwege de Belgische en de Spaanse grens

Echt goed!

jan
14-8-2009

La Colline de Dialuc in Coust is een oase van rust zowel voor wie er enkele dagen wil vertoeven, als voor wie een 'stop' wil tijdens zijn reis naar of van het Zuiden. Wij kregen het geluk het aan den llijve te ondervinden: goed onthaal; comfortabel verblijf in mooie en ruime kamer, ovevloedig ontbijt en - zo men het wil - smakelijk en gezellig avondmaal met de andere gasten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Colline de Dialuc in Coust, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Colline de Dialuc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.