Bed and Breakfast Gîte de Moronville

1 review over Bed and Breakfast Gîte de Moronville in het Nederlands

Heerlijk verblijf!

Jo Ella
2-8-2012

Een heerlijk verblijf gehad in Moronville! Het typisch Franse domein is landelijk en rustig gelegen. De eigenaren, Yves en Florence, zijn erg hartelijk en gastvrij. Omdat wij na aankomst nog iets wilden eten, heeft Florence voor ons naar een restaurant in de buurt gezocht.

Wij mochten met twee personen gebruik maken van de familiesuite op de begane grond; een sfeervol appartement voorzien van stenen gewelven. De bedden waren erg lekker. De kamers waren ruim en heel schoon. Er was een TV (Frans) aanwezig, koffie en thee waren gratis beschikbaar evenals een magnetron en koelkast. Er waren, tegen betaling, ook drankjes te koop. Voor een langer verblijf lag er een uitgebreide informatiemap in de suite. Het ontbijt was vers, lekker en ruim voldoende. We mochten zelf aangeven hoe laat wij wilden ontbijten.

Zeker een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2012

Bed and Breakfast info

Nog geen informatie beschikbaar over Bed and Breakfast Gîte de Moronville

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Gîte de Moronville in Courbehaye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Gîte de Moronville zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.