Bed and Breakfast Gîte de Moronville

Review geschreven door Simone

Geweldige Bed and Breakfast

Simone,
19-8-2010

Het was in 1 woord TOP. Nadat we er 4 uur over hadden gedaan om Parijs voorbij te komen, was het heerlijk van de snelweg te gaan en te rijden over de schitterende weg naar Moronville. (ong. 25 km.) En wat een hartelijk ontvangst. Zo fijn.

We hadden met onze 3 kinderen de toren (Dijon) geheel tot onze beschikking. Wel even de trappen naar boven lopen. Er was een 'salon' kamer met TV (Frans), een grote keuken met koelkast en vriesvak, koffie en thee (gratis), zelf koken kon ook, 3 ruime slaapkamers en 2 badkamers. Verschrikkelijk schoon en netjes met heel veel handdoeken. Heerlijk bedden zelfs een campingbedje. 's Morgens vers gebakken brood in een schitterende eetkamer. Helemaal in stijl. 's Morgens werd ons geadviseerd niet meteen weer de snelweg op te gaan omdat het ws. al vast zou staan. Heb een kaart meegekregen hoe we door verschillende dorpjes weer onder Orleans de snelweg op konden rijden.

Volgend jaar weer!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010