Bed and Breakfast Gîte de Moronville

2 reviews over Bed and Breakfast Gîte de Moronville in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Heerlijk verblijf!

Jo Ella, 2-8-2012

Een heerlijk verblijf gehad in Moronville! Het typisch Franse domein is landelijk en rustig gelegen. De eigenaren, Yves en Florence, zijn erg hartelijk en gastvrij. Omdat wij na aankomst nog iets wilden eten, heeft Florence voor ons naar een restaurant in de buurt gezocht.

Wij mochten met twee personen gebruik maken van de familiesuite op de begane grond; een sfeervol appartement voorzien van stenen gewelven. De bedden waren erg lekker. De kamers waren ruim en heel schoon. Er was een TV (Frans) aanwezig, koffie en thee waren gratis beschikbaar evenals een magnetron en koelkast. Er waren, tegen betaling, ook drankjes te koop. Voor een langer verblijf lag er een uitgebreide informatiemap in de suite. Het ontbijt was vers, lekker en ruim voldoende. We mochten zelf aangeven hoe laat wij wilden ontbijten.

Zeker een aanrader!

Geweldige Bed and Breakfast

Simone, 19-8-2010

Het was in 1 woord TOP. Nadat we er 4 uur over hadden gedaan om Parijs voorbij te komen, was het heerlijk van de snelweg te gaan en te rijden over de schitterende weg naar Moronville. (ong. 25 km.) En wat een hartelijk ontvangst. Zo fijn.

We hadden met onze 3 kinderen de toren (Dijon) geheel tot onze beschikking. Wel even de trappen naar boven lopen. Er was een 'salon' kamer met TV (Frans), een grote keuken met koelkast en vriesvak, koffie en thee (gratis), zelf koken kon ook, 3 ruime slaapkamers en 2 badkamers. Verschrikkelijk schoon en netjes met heel veel handdoeken. Heerlijk bedden zelfs een campingbedje. 's Morgens vers gebakken brood in een schitterende eetkamer. Helemaal in stijl. 's Morgens werd ons geadviseerd niet meteen weer de snelweg op te gaan omdat het ws. al vast zou staan. Heb een kaart meegekregen hoe we door verschillende dorpjes weer onder Orleans de snelweg op konden rijden.

Volgend jaar weer!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Gîte de Moronville in Courbehaye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Gîte de Moronville zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Gîte de Moronville scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.