Camping Charme

5 reviews over Camping Charme in het Nederlands

magisch

Yvonne van Doorwerth
1-3-2017

Onvoorstelbaar wat al die medewerkers elke dag weer aan programma's presenteren... En dan elke avond kwalitatief zeer goede voorstellingen op schilderachtige locaties die professioneel zijn uitgelicht. Super gezellige bar en een avondvuur met muzikale amuses... Niet te geloven dat je kampeert en al die programma's kunt volgen voor zo weinig geld (€ 260,- hele week!). Heb er bovendien mijn grote liefde gevonden. Volgend jaar gaan we samen!

Gereisd Alleenreizend in juli 2016

Kunst, Cultuur, Kamperen

lp
13-8-2013

Voor de 2e keer naar Charme geweest met 2 oudere kinderen (12 en 16) en een kleuter. Camping met een heerlijke, gemoedelijke sfeer. Eenvoudig sanitair en voorzieningen (maar wel een heel gezellige bar!) Mooi landgoed met intieme plekken die de optredens net iets extra's geven. Iedere leeftijdscategorie heeft zijn eigen groep en leiding die een week lang met elkaar optrekt. Voor de volwassenen is er dagelijks een keuze aan workshops die 's avonds bij het kampvuur toegelicht worden. De keuze is vooral zang, theater, beeldend, dans en video- en houtbewerking. Verder zijn er nog wat kleine inititatieven zoals massage en 'de schoonheidssalon'. Helaas waren er geen workshops (ook vorig jaar) voor muzikanten naast zang. Die zoeken elkaar wel op om muziek te maken, maar dat misten we wel. Voor oudere jongeren (16-20) is er een speciale groep; zij kamperen gezamelijk op een apart veld. Vlakbij is het dorpje coullons en iets verder ligt Gien. Wifi is gratis maar werkt erg slecht. Mooie vakantie!

Gereisd Anders in augustus 2013

Nog steeds fantastisch voor wie er van houdt

Martijn
27-6-2013

Theater en expressie camping.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Erg leuk voor creatievelingen

Martijn
9-6-2012

Ben er al een tijdje niet meer geweest, maar in het verleden erg vaak. Dit jaar gaan we weer. Ik zal daarna een actuele beoordeling toevoegen. Het betreft een camping met een creatief programma, dans, toneel, zang etc. Ongedwongen en relax.

Gereisd Met partner in Mon Jan 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldige camping

Ivo Toby
14-8-2011

Je komt hier niet voor je rust. Je komt hier om kunstzinnig uitgedaagd te worden. Dagelijks worden kinderen vermaakt met een eigen (nederlandstalig) programma terwijl volwassenen aan diverse workshops op het gebied van theater, dans en zang kunnen meedoen. De sfeer is hier heel bijzonder, iedereen kent iedereen na een paar dagen. De camping is heel ruim opgezet in een bosrijk gebied, her en der grote tenten en overkappingen voor presentaties en optredens. Dagelijks een avondtheater wat voor zowel kinderen als volwassenen leuk is om naar te kijken. We hebben een fantastische week gehad en zullen volgend jaar zeker terug komen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 06 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Charme in Coullons, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Charme zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.