Bed and Breakfast Le Voriou

45 reviews over Bed and Breakfast Le Voriou in het Nederlands

excellent !

john en martine
26-5-2012

Heel verzorge B&B : sympathieke ontvangst, heel nette kamers, uitgebreid ontbijt en 's avonds excellente keuken met streekproducten. Een echte aanrader !

Een adresje om vààk terug te gaan!!!!

Eddy en Eliane Van Hees
25-5-2012

Leukste en tofste B&B die we ooit meemaakten.

Rustige omgeving, leuke kamer met super bed, praktische badkamer. Lekker uitgebreid ontbijt met croissants, stokbrood en diverse broodsoorten met beleg en een resem eigengemaakte confituren, maar vooral een sublieme 'table d'hôtes' een masterchef waardig. Er wordt steevast gestart met bubles en hapjes om, na een voor- en hoofdgerecht te eindigen met een huisgemaakt dessert, alles begeleid door streekwijntjes.

Diverse kastelen liggen in de onmiddellijke omgeving. Carole en Ronnie doen er alles aan om het hun gasten zo aangenaam mogelijk te maken. Ze geven je vele tips, bezorgen kortingkaarten en documentatie over de bezienswaardigheden van de streek. Kortom een adres om onmiddellijk terug te gaan. Doen !!!

super!!!

Desmet Cathy
3-11-2011

We hadden een supervakantie dankzij de hartelijke gastvrijheid van Carole en Ronny

Le Voriou is héél mooi ingericht met oog voor fijne details. De kamers zijn héél netjes en mooi met zalige bedden. Een uitgebreid en lekker ontbijt met # soorten stokbrood, croissants en chocoladekoeken, een assortimentje zelfgemaakte confituur en lekker beleg.Het diner is een absolute must. Carole is een topchef en Ronny overgiet het diner met de nodige lekkere wijntjes uit de regio.Ze geven je een "thuisgevoel" en dat zorgt voor een leuke sfeer, vooral aan de "table d'hôtes" Ze geven vele tips en kortingskaarten en documenteren alles wat te bezoeken is. Gelukkig konden we nog een dagje langer blijven. Bedankt Carole en Ronny, we komen zeker terug!!!

Fantastisch!!!

Desmet Cathy
2-11-2011

Echte aanrader !!

Moens Carl
27-8-2011

Zéér goed onthaald en vriendelijk, het avondmaal bereid door Carole was zeer lekker en copieus.Uitgebreid ontbijt. Niet te vergeten de lekkere streekwijnen die we overvloedig mochten genieten.

Echt iets om terug te keren.

Zalige vakantie!

Evelien Meul
17-8-2011

Je wordt heel goed ontvangen en verzorgd bij Carole en Ronny. Je komt niks te kort. Als je gaat voor Tables d'hôtes, voel je je precies op restaurant, maar hier komt dan nog eens een zeer fijne sfeer bij doordat de gastvrouw en -heer erbij zitten, alsook andere gasten. Het eten is om duimen en vingers af te likken, Carole is een zeer goede kok! Ook de wijnen bij het eten en schuimwijn bij de aperitief zijn zeer lekker, je zit dan ook in een streek met lekkere wijnen en heel wat wijnboeren. Het ontbijt is ook zeer uitgebreid en lekker.

Carole en Ronny kunnen je helpen met tips geven voor te bezoeken plekken en kunnen ook korting geven voor het bezoeken van kastelen (soms hebben ze ook inkomkaarten ter beschikking, maar die kunnen op zijn).

Kortom, het was voor ons een zalige vakantie en we hebben een gezellige kamer gehad en leuke mensen leren kennen. Wij gaan zeker nog in 'Le Voriou' verblijven. Puur genieten.

Een adres om te onthouden!

Jan en Daniëlle
18-7-2011

Wij zijn net terug van 6 dagen "Le Voriou" en hebben er een heel leuke vakantie gehad.

Carole en Ronny zijn erg gastvrij en gezellig. Le Voriou ligt ideaal om kastelen te bezoeken of om fietstochten te maken. De kamers zijn ruim, netjes en voozien van mooi sanitair. De kookkunsten van Carole zijn geweldig.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Groetjes van Jan en Daniëlle

absolute aanrader !!

Carine & Geert
27-6-2011

Prachtige B&B;met smaak ingerichte kamers (zeer confortabele bedden)in een gerenoveerde wijnhoeve in de nabijheid van Blois en in de buurt van enkele belangrijke kastelen. Een perfecte uitvalbasis voor wandelingen en fietstochten. De gezellige en familiale sfeer die er hangt is te danken aan de zeer enthousiaste en gedreven uitbaters Carole en Ronny.Ook op culinair vlak word je er verwent met zeer gevarieerde maaltijden klaargemaakt met eigen gekweekte groenten; goede prijs/kwaliteit verhouding.

Absolute aanrader !!

Carine & Geert
27-6-2011

Prachtige B&B, met smaak ingerichte kamers (zeer confortabele bedden) in een gerenoveerde wijnhoeve in de nabije omgeving van Blois en in de buurt van enkele belangrijke kastelen zoals o.a. Chambord en Cheverny.

Het is tevens een perfecte uitvalsbasis voor fietstochten en wandelingen.

Ook op culinair vlak word je er verwent met zeer gevarieerde maaltijden klaargemaakt met zoveel mogelijk eigen gekweekte groenten; goede prijs/kwaliteit verhouding.

Een absolute aanrader !!

Super Gezellig, een aanrader

sandra
13-6-2011

zeer mooie B&B, hartelijk onthaal, gemoedelijke gezellige sfeer.

proficiat aan Carole voor haar kookkunsten en bereidingen van zelf gemaakte terroir gerechten.

de kamers waren top in orde, goede combinatie tussen oud en nieuw.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Le Voriou in Couddes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Le Voriou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.