Bed and Breakfast Le Voriou

Kleine hotelsWeer vandaag14°7°
Bed and Breakfast Le Voriou
9,7

45 reviews over Bed and Breakfast Le Voriou in het Nederlands

Geweldig chambre et Tables d'hôte!!

lieneke
25-8-2014

Le Voriou is zijn sterren dubbel en dwars waard. De kookkunsten van Carol en de gastvrijheid zijn heel bijzonder. Dit is de eerste maar zeker niet de laatste keer geweest. Bedankt ! Hans en Lien

The place to be

Tanghe Yanick
20-8-2014

Voor personen die houden van een lekkere afwisselende keuken, gezelligheid en het warme thuisgevoel is Le Voriou "the place to be". Het is tegelijkertijd een uitstekende locatie om heel wat bezienswaardigheden in de Loirestreek te bezoeken. Dank je wel Carole & Ronny voor de leuke vakantie.

Fantastische chambre d'hotes

Linda en Freddy
26-5-2014

Le Voriou in Couddes is een echte aanrader! Zeer gemoedelijke en vriendelijke ontvangst met een glaasje wijn. Nette kamers, lekker ontbijt en een avondmaal om "U" tegen te zeggen . We hebben de kookkunsten van de gastvrouw zeer gesmaakt! Ons verblijf is zeker voor herhaling vatbaar.

Super vakantie

Martine en Hans
22-5-2014

We hebben begin mei 4 dagen gelogeerd in deze B&B en we moeten zeggen, het was fantastisch! Niets is voor deze uitbaters te veel gevraagd. We hebben echt genoten van onze kamer, het ontbijt en 's avonds de diner! Doe zo voort! We komen zeker nog eens terug!

Hans & Martine

fantastique

jan vanhulle
12-5-2014

prima op alle gebied, ons punten zeggen 100%

Uitmuntend

BLondeel
3-10-2013

Algemene indruk is heel belovend,

Ligging ligt centraal om kastelen te bezoekenµ

De gastvrouw en -heer zijn heel behulpzaam

De prijzen zijn liggen heel goed

Het avondeten was bijzonder lekker. (Chapeau)

Kamers zijn heel net,

Zeer aanbevelingswaardig!

carlakriek
20-9-2013

Een chambre d'hotes waar het heerlijk bijkomen is en een prima plek om onze vakantie te starten, zeker i.v.m. de afstand van NL naar FR. Wij hebben er 2 nachten geslapen voordat we verder trokken. Wanneer je van kastelen e.d. houdt is er in de omgeving veel te bezoeken.

En de table d'hotes? Fantastisch!

top

janssens johan
20-8-2013

We werden verwend tijdens ons verblijf bij Carole en Ronny.

Alles was tiptop in orde : hartelijke ontvangst, stijlvolle en nette kamers, elke maaltijd was een culinair hoogstandje met alles erop en eraan.

Het was gewoon genieten van het begin tot het einde.

Een echte aanrader, geen twijfel mogelijk.

Dikke proficiat aan Carole en Ronny.

Johan en Martine Janssens

Een echte aanrader!

Geert Gyssels
19-8-2013

We waren hier in augustus 2013 voor twee nachten, samen met de kinderen. De ontvangst is perfect, de accommodatie eveneens, net zoals het eten. Eigenlijk is er niets negatiefs te vinden. De manier waarop deze chambre d'hotes uitgebaat wordt, is werkelijk subliem en een referentie voor vele anderen. In de streek is er ook veel te ontdekken, niet enkel kastelen, maar ook een prachtige dierentuin (die wij gedaan hebben). De uitbaters beschikken over ruim voldoende know-how over de streek en helpen je met veel plezier verder. Het is lang geleden dat we zo goed geslapen hebben in de schitterende bedden. De kinderen dringen er trouwens op aan om zeker nog eens terug te keren, wat we dan uiteraard ook met veel zin nog eens (of meerdere keren) zullen doen.

.super verblijf

blondeel georges
1-6-2013

is O.K!

omgeving:tijd was tekort - uitzicht:prachtig

Loire

zeker

prijs/kwaliteit - zeker O.K!

kamers ook O.K!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Le Voriou in Couddes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Le Voriou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.