Fantastisch,Bijzonder gewoon,nog nooit meegemaakt

Review geschreven door Toon en Joke Verdaasdonk

Fantastisch,Bijzonder gewoon,nog nooit meegemaakt

Toon en Joke Verdaasdonk
22-7-2018

Bij Le Voriou Chambres et Tables d'hôtes wordt je heel gastvrij ontvangen en helemaal in de watten gelegd. Carol en Ronny doen er alles aan om aan al je wensen te voldoen en het zijn twee hele gezellige mensen die super bekwaam zijn voor hun vak. Zij doen dit samen met passie en dat zie je overal in terug! Alles klopt en is op elkaar afgestemd. De locatie op zich is al een bezichtiging waard. Je kijkt je ogen uit bij het zien van de oudheden, materialen en prachtige kledingstukken die overal uitgestald staan, ook op de logeerkamers! Dit is een grote hobby van Carol!!! Ook is zij een geweldige culinaire kok! Alles wordt vers en zelf door haar gemaakt en veel ingrediënten komen uit eigen moestuin. Er is ook een tuin waar je heerlijk kan relaxen in de vele zitjes die je in alle hoeken en vormen vindt. Helaas ligt de prachtige wijnboererij aan een drukke weg maar in de tuin merk je hier helemaal niets van. Ook op de kamers niet!