Bed and Breakfast Le Voriou

49 reviews over Bed and Breakfast Le Voriou in het Nederlands

Geweldig,!!!!!

Jeannette Aarts
23-7-2018

Het is een fantastische ervaring geweest voor ons. Ronny en Carole zijn super gastvrije en gezellige mensen Wij hebben er 8 dagen verbleven.

Het ontbijt en het diner waren voortreffelijk. Ze weten ook precies wat de mooie dingen zijn in de omgeving om te gaan bekijken. Ik was er met mijn man en onze vrienden.

Fantastisch,Bijzonder gewoon,nog nooit meegemaakt

Toon en Joke Verdaasdonk
22-7-2018

Bij Le Voriou Chambres et Tables d'hôtes wordt je heel gastvrij ontvangen en helemaal in de watten gelegd. Carol en Ronny doen er alles aan om aan al je wensen te voldoen en het zijn twee hele gezellige mensen die super bekwaam zijn voor hun vak. Zij doen dit samen met passie en dat zie je overal in terug! Alles klopt en is op elkaar afgestemd. De locatie op zich is al een bezichtiging waard. Je kijkt je ogen uit bij het zien van de oudheden, materialen en prachtige kledingstukken die overal uitgestald staan, ook op de logeerkamers! Dit is een grote hobby van Carol!!! Ook is zij een geweldige culinaire kok! Alles wordt vers en zelf door haar gemaakt en veel ingrediënten komen uit eigen moestuin. Er is ook een tuin waar je heerlijk kan relaxen in de vele zitjes die je in alle hoeken en vormen vindt. Helaas ligt de prachtige wijnboererij aan een drukke weg maar in de tuin merk je hier helemaal niets van. Ook op de kamers niet!

Heel erg goed

Janssens Johan
13-7-2017

Puur genieten is het. Kamers zijn top, verblijf was heel fijn en ontvangst heel.hartelijk.

Fantastisch😊

Erwin & Linda van Dijk
25-9-2016

We hebben al verschillende chambre d'hotes gezocht in Frankrijk de afgelopen jaren, maar zo goed als hier kom je niet vaak tegen. Ronny en Carole zijn bijzonder gastvrij en kunnen ook nog eens heerlijk koken. Ze kennen de omgeving als hun broekzak en kunnen daarom goede tips geven. Ook wist Ronny ons te verassen omdat we midden in de bronsttijd van de herten bleken te zitten en hij met ons het bos inging om dit te kunnen zien. We hebben heerlijk genoten in de vier dagen dat we hier waren! Top!

zeer mooie en warme belevenis

chris en frans
25-6-2015

rustig gelegen maar toch niet in the middle off nowhere perfect

fantastisch

Andre en Huguette
22-6-2015

zeer vriendelijke en behulpzame mensen. Leuke ontvangst met een lekker glaasje wijn. Lekkere eten, gezellig aan tafel met Carole en Ronny. Een aanrader

Fantastiche

carina tambuyser
20-6-2015

prijs kwaliteit zeer goed , proper en lekker eten ook de aperitief was mooi verzorgd s'avonds .

Mooie kamers met alle faciliteiten . Geen nacht lawaai en s'morgens hoor je de vogeltjes fluiten.

Supertevreden.

frank
15-6-2015

Mooi ingericht, gastvrij, verzorgd, heerlijk ontbijt en lekkere keuken, geven toeristische tips.

Een absolute aanrader als je de Loire kastelen wilt bezoeken of fietsen.

Méér dan een fantatische Chambres 'd Hotes

Eric&Mauricette Debaes Deblauwe
2-10-2014

Onze 5 dagen verblijf in vn 21/09 tot 27/09/14 in Le Voriou in Couddes waren er met een "grote" strik om.

Hartelijke ontvangst.

Le Sauvignon een Super mooie kamer in de prachtig gerenoveerde wijnhoeve.

Gelegen in de Loirestreek, Kastelen,dorpjes,stadjes zeker Amboise een waaier van mogelijkheden in de dichte omgeving.

Van Carol&Ronny kregen we heel wat tips, hadden onze fietsen mee en bleven niet "op stal", zalig langs de Loire, of in de wijnvelden.

Een lekker ontbijt om de dag te starten en culinaire verwennerij door de uitbaters Carol&Ronny om de dag af te sluiten.

Le Voriou is zeker een aanrader en de omgeving dik in orde.

Oja, bovenop hadden we ook een schitterend weertje.

genieters van dienst,

Eric&Mauricette

uit Izegem

een absolute aanrader

RefugeK
5-9-2014

met ons 9 zijn we 5 dagen bij Carole en Ronny te gast geweest, om van daaruit elke dag een chateau, cave of andere bezienswaardigheid met de vespa aan te doen...het zijn 5 superleuke dagen geweest : het onthaal was heel erg leuk, Carole kan zot goed koken, de kamers waren kraaknet, de tuin gezellig en de sfeer zat meteen goed...wat wil een mens nog meer ?

Bed and Breakfast Le Voriou 9.67 10 49 .