Couddes

Reviews over Couddes

Geweldig,!!!!!

Jeannette Aarts,
    23-7-2018

Het is een fantastische ervaring geweest voor ons. Ronny en Carole zijn super gastvrije en gezellige mensen Wij hebben er 8 dagen verbleven.

Het ontbijt en het diner waren voortreffelijk. Ze weten ook precies wat de mooie dingen zijn in de omgeving om te gaan bekijken. Ik was er met mijn man en onze vrienden.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Fantastisch,Bijzonder gewoon,nog nooit meegemaakt

Toon en Joke Verdaasdonk,
    22-7-2018

Bij Le Voriou Chambres et Tables d'hôtes wordt je heel gastvrij ontvangen en helemaal in de watten gelegd. Carol en Ronny doen er alles aan om aan al je wensen te voldoen en het zijn twee hele gezellige mensen die super bekwaam zijn voor hun vak. Zij doen dit samen met passie en dat zie je overal in terug! Alles klopt en is op elkaar afgestemd. De locatie op zich is al een bezichtiging waard. Je kijkt je ogen uit bij het zien van de oudheden, materialen en prachtige kledingstukken die overal uitgestald staan, ook op de logeerkamers! Dit is een grote hobby van Carol!!! Ook is zij een geweldige culinaire kok! Alles wordt vers en zelf door haar gemaakt en veel ingrediënten komen uit eigen moestuin. Er is ook een tuin waar je heerlijk kan relaxen in de vele zitjes die je in alle hoeken en vormen vindt. Helaas ligt de prachtige wijnboererij aan een drukke weg maar in de tuin merk je hier helemaal niets van. Ook op de kamers niet!

Gereisd met vrienden in juli 2018

Heel erg goed

Janssens Johan,
    13-7-2017

Puur genieten is het. Kamers zijn top, verblijf was heel fijn en ontvangst heel.hartelijk.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Fantastisch😊

Erwin & Linda van Dijk,
    25-9-2016

We hebben al verschillende chambre d'hotes gezocht in Frankrijk de afgelopen jaren, maar zo goed als hier kom je niet vaak tegen. Ronny en Carole zijn bijzonder gastvrij en kunnen ook nog eens heerlijk koken. Ze kennen de omgeving als hun broekzak en kunnen daarom goede tips geven. Ook wist Ronny ons te verassen omdat we midden in de bronsttijd van de herten bleken te zitten en hij met ons het bos inging om dit te kunnen zien. We hebben heerlijk genoten in de vier dagen dat we hier waren! Top!

Gereisd met vrienden in september 2016

zeer mooie en warme belevenis

chris en frans,
    25-6-2015

rustig gelegen maar toch niet in the middle off nowhere perfect

Gereisd met partner in juni 2015
Couddes scoort een 8,3 uit 10, op basis van 9 reviews