Bed and Breakfast La Cigogne de La Haye

Meer bedandbreakfast info

6 reviews over Bed and Breakfast La Cigogne de La Haye

• 10Johan en Pauline13-08-2015

Geweldig en verrassend

We waren bezig met een fietstocht door dit gebied van Frankrijk en waren van plan om te overnachten op de camping in Cluis. Deze bleek gesloten te zijn en daarom gingen wij op zoek naar een alternatief om te overnachten. Bij toeval kwamen we uit bij de chambre d'hotes van Dirk en Tanja. We werden zeer gastvrij ontvangen. We hebben overnacht in hun mooie tuinhuis. Wat het zo bijzonder maakte was het contact met Dirk en Tanja, de prachtige tuin en de bouwkundige details die door Dirk zelf zijn ontworpen en gemaakt. Op hun aanraden hebben we gegeten bij een restaurant van een engelsman in hetzelfde dorp. Het eten was niet alleen goed en scherpt geprijsd, ook de ambiance en het contact met de eigenaar en zoon maakte het geheel tot een onvergetelijke gebeurtenis. Nog bedankt daarvoor.

Gereisd met partner in juli 2015

• 9devanmarles17-09-2011

Onvergetelijk

Cluis is niet zo'n opvallend plaatsje in de mooie Berry, maar La Cicogne de la Haye is des te opmerkelijker, een grote omweg waard. Achter een onopvallende gevel in een rustige dorpsstraat ligt een ware oase van rust, heerlijke binnentuin met verspreid hoekjes om in alle rust te zitten. De ontvangst is heel hartelijk door twee bijzondere mensen, Tanja en Dirk die je met prachtige verhalen zonder opdringerigheid vermaken. De kamer is heel bijzonder van inrichting met een mix van antieke meubels en design en prachtige kunst en een heerlijke ouderwetse badkamer. Geweldig ontbijt met croissant, stokbrood, ei, kaas, ham, jam, fruit en yoghurt en het avondeten is ook gewoon goed. De gastheer/vrouw hebben ook genoeg tips om de mooie omgeving te ontdekken, en weten ook goede restaurants aan te raden voor het geval je elders wilt eten. Kortom, een grote omweg waard deze chambre d'hotes.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 9annegre02-09-2011

Heerlijke plek, bijzondere eigenaren

Dit was ons eerste adres van een rondreis langs 4 chambre d'hotes van Nederlandse eigenaren. Een prachtige start in dit eeuwenoude wijnhuis in Franse gemoedelijke sfeer met verrukkelijke tuin. We hadden een enorme 'kamer' (de gele) die je gerust een appartement kunt noemen. Prachtig ingericht, in een combinatie van antiek, brocante en design. Tanja en Dirk zijn heerlijk authentieke en gezellige eigenaren met veel mooie verhalen. Lekker gegeten, vooral de pasta met zalm was smullen. Een aanrader als heerlijke tussenstop op weg naar het Zuiden, maar ook om wat langer te genieten.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 10Debbie17-08-2010

Bijzondere Chambre d'Hote

Eind juli op doorreis naar de Dordogne een nacht in het tuinhuisje verbleven op ongeveer 30km vanaf de snelweg. Geweldig ontvangen met mooie verhalen van de eigenaren. Een Chambre d'Hote met veel verrassingen, zoals het tot speelkamertje verbouwde kippenhok (met burlesque-achtig interieurtje), de badjassen op de kamer, de hangmatten in de prachtige tuin. Even heerlijk bijgekomen na de lange reis! Enige minpuntje zijn de pittige prijzen, ook van de drankjes. Zeker een aanrader om voor één of meerdere dagen te bezoeken. Ons zien ze zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 8sanne25-07-2010

Leuk!

Wij hebben hier twee nachten geslapen en dat is goed bevallen. Tanja en Dirk zijn bijzondere mensen en je zult je er zeker niet vervelen. Het diner was niet best maar dat werd meer dan gecompenseerd door de sfeer. De kamer is mooi!

Gereisd met partner in juli 2009

• 10Eugene09-02-2010

Aanrader!

Wij zijn hier, met 3 kinderen in de leeftijd van 6 en 8, op doorreis naar de Dordogne verbleven. Wij hadden twee ruime uitstekende kamers met aansluitend een luxueuze badkamer. De kamers zijn prachtig ingericht. Het wordt gerund door een Nederlands echtpaar, Tanja en Dirk. Erg gelachen met die twee. Leuke avond en een prima overnachting gehad. Vanaf Cluis was het nog 3 uur naar de omgeving richting Sarlat.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Bed and Breakfast La Cigogne de La Haye info