Hotel Saint Jacques

Kleine hotelsWeer vandaag23°10°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Saint Jacques voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Saint Jacques in het Nederlands

Aanrader

Ronald
24-8-2012

Goed hotel met een prima ligging. Het ligt 100 meter van de brug over de Vienne. De brug over en je bent in 5 minuten in het centrum van dit prachtige historische stadje. Het hotel heeft zeer ruime kamers. De meubels zijn ietwat gedateerd maar er wordt elke dag schoongemaakt. Ontbijt is prima en er wordt elke keer geïnformeerd of het goed is (nieuwe kannetje koffie no poblem). Het echtpaar dat het kleine hotel runt is zeer behulpzaam en 'sympa'. Parkeergelegenheid is er ook maar niet voor iedereen. we zijn er 4 nachten geweest en we gaan er zo weer terug. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd met partner in augustus 2012

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Adres19 Rue Du Raineau 37500(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Saint Jacques in Chinon (Indre et Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Saint Jacques zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.