Camping L'Ile Auger

8 reviews over Camping L'Ile Auger in het Nederlands

Prima camping omgeving goed

Eric,
25-8-2018

Wij zijn hier voor 1 nachtje geweest. Bij aankomst niemand op receptie aanwezig we waren te laat. Maar dit was prima opgelost met een briefje op de deur met daarop: zoek maar een plekje en kom bij vertrek maar betalen. Hier houd ik van. Camping heeft ruime plaatsen. Sanitair is oud maar schoon. Omgeving is mooi het kasteel en dorp op loopafstand. Zwembad hebben we niet bezocht,dit is net buiten de camping in het dorp. Ook is bezoek aan Les Trois Moutiers aan te raden. Hier staat chateau La Mothe de Chandeniers. Kaartjes moet je wel online reserveren ivm het voorkomen van grote drukte. Kortom wij vonden het een goede camping.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi gelegen camping met zeer ruime plaatsen.

Theo te Boekhorst,
19-7-2017

Bij aankomst eerst plek uitzoeken en dan aanmelden. Mooie ruime plaatsen met veel bomen direct aan de rivier en Chinon gelegen. Op meerdere plekken sanitair gebouwtjes. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd met partner in juli 2017

Prima plek

Kurt
17-8-2016

Mooie camping vlak bij het prachtige stadje. Plek mag je zelf uitkiezen bij aankomst. Ruime plekken. Sanitairgebouwtjes verspreid over de hele camping, het ene al recenter dan het andere, maar allemaal redelijk tot goed onderhouden. Geen campingwinkel of restaurant, maar het stadje ligt op een paar minuten lopen en daar zit een kleine supermarkt en voldoende restaurantjes. Uitrit met slagboom waarvoor je een badge nodig hebt. Die krijg je in ruil voor een identiteitsbewijs.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Ontspannen

Nanda
10-8-2015

Deze camping ligt aan de Loire. Wij hadden het enige vrije plekje met prachtig uitzicht op de Loire en het Chateau. Rustige, goed onderhouden camping. Sanitair prima schoon en alle plaatsen ruim met mooi gras. Chinon ligt op steenworp afstand met hele leuke restaurantjes. Veel kastelen en andere objecten om te bezichtigen in de buurt. Genoeg te doen!

Gereisd met partner in juli 2015

Nooit meer

Anna Lonterman v.d.Poll
12-6-2011

Anna Lonterman v.d. Poll, Woensdag 08 Juni 2011 Reisgezelschap: StelReisperiode: Juni 2011 Wij hebben deze camping voor 1 nacht bezocht. De eerste avond werden wij belaagd door zigeuners. 's-Nachts zijn we beroofd van 700,- euro, onze mobiele telefoons, camera, en autosleutel. Nog 3 andere stellen waren ook deze nacht van 2 op 3 juni 2011 beroofd. Opvang op de camping waardeloos, kregen alleen excuses aangeboden, en dat was het. Absoluut geen aanrader; deze camping niet bezoeken, het gaashek is 1,5 meter hoog aan de kant van de rivier de Vienne, een uitgelezen plaats voor dieven om binnen te komen en weer te verdwijnen. In zijn algemeenheid zou het goed zijn ook het veiligheidsniveau in een waarderingscijfer uit te drukken.

Gereisd met partner in juni 2011

Prima camping

Arie
20-8-2009

Naar eerst op een dure kak-camping te hebben gestaan in de vendee hier naar toe gegaan. De camping biedt grote schaduwrijke en/of zonnige plaatsen, je mag zelf uitzoeken! Het sanitair is wat verouderd maar wel functioneel en het wordt dagelijks schoongemaakt. Naast de camping ligt het gemeente zwembad, op de camping ontvang je daarvoor gratis een kortingskaart. (het zembad is spotgoedkoop.)Een aanrader is de kanoverhuur die zich ook op de het terrein van de camping bevindt. Er is een annimatieprogramma voor jong én oud. Er is geen campingwinkel maar dat is niet nodig want winkels bevinden zich op loopafstand, net diverse eetgelegenheden. Chinon is een hele oude plaats met een rijke historie. Heel leuk om doorheen te wandelen,ook leuk voor de kleintjes want het is niet groot. Voor de prijs hoef je het niet te laten de camping is heel goedkoop. Kortom prima keus.

Gereisd met jonge kinderen in Thu Aug 20 2009 17:38:38 GMT+0000 (UTC)

2006

Mooie ligging tegenover stadje

Schrijnemakers
25-11-2006

Mooie ligging tegenover stadje. Brug over en je bent er. Staat sanitair op caming slecht. In gebouwtje bij receptie beter. Slecht toegankelijk voor minder goed ter been zijnde kampeerders. Tip: eten bij pizza-restaurantje op plein. In de omgeving veel te zien. Wij waren er in mei 2006.

Gereisd met partner in mei 2006

Camping ligt mooi aan een rivier

jan
27-5-2006

Camping ligt mooi aan een rivier. Het uitzicht op het stadje is fantastisch. Weinig op de camping te beleven. Wel mooie plekken. Het sanitair is slecht en niet meer van deze tijd. 1 nieuw sanitairgebouwtje ziet er nog wel redelijk uit maar is te klein voor de hele camping.

Gereisd anders in Sat May 27 2006 17:17:42 GMT+0000 (UTC)

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Ile Auger in Chinon (Indre et Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Ile Auger zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.