Hotel Ibis Styles Chinon

KinderhotelWeer vandaag12°3°
Hotel Ibis Styles Chinon
5,4

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Styles Chinon voor je op een rij gezet:

Laatste review

Een tegenvaller

Minou Jakobs,
2-9-2018

Chinon is een leuke plek maar het hotel viel erg tegen.

Het onkruid stond overal tussen de tegels. De ruimte bij de receptie werd slecht schoon gemaakt. De overkapping van het zwembad was al erg lang niet meer schoon gemaakt.

Het eten was niet echt lekker. Weinig keus en de groenten dreven samen met de vis in een laagje water.

Het was enorm warm maar de bedden werden een hele week niet verschoond. Het terras achter het restaurant is echt ongezellig. Er staan alleen tafels zonder iets er op. Zelfs geen asbak of een bloemetje.

Het ontbijt was wel goed. Lekkere croissants, lekkere koffie en alles werd goed bijgevuld.

Kenmerken

27 reviews over Hotel Ibis Styles Chinon in het Nederlands

Een tegenvaller

Minou Jakobs,
2-9-2018

Chinon is een leuke plek maar het hotel viel erg tegen.

Dit hotel ligt ideaal om de kastelen in de Loire te bezoeken: Villandry, Azay-le-Rideau en Chenonceaux zijn binnen het uur bereikbaar. Alleen Chambord is een stuk verder.

Hotel is degelijk, maar ook niet meer dan dat. Voor 3 personen (kind van 13j) was de kamer heel klein. Toch was de kamer (naar franse normen) verzorgd. Goede douche. Grote flatscreen TV.

Er is een buitenzwembad met overkapping.

Het restaurant is ongezellig (precies een wegrestaurant) en oogt niet zo verzorgd. Gelukkig konden we buiten eten.

In halfpension kregen we drie dagen dezelfde keuzes: kabeljauw met rijst, kalkoen met puree of de dagschotel. Eén keer was de dagschotel BBQ assortiment. Dit was een zielig stukje biefstuk (vol zenuwen) en 2 aangebrande worstjes. Daarbij kregen we een blad sla en diepvriesfrieten.

Ontbijt was redelijk, maar weinig keuze vlees (hesp) en 2 soorten kaas. er was wel fruit en yoghurt. Brood was stokbrood (wit en bruin) en croissants en chocoladekoeken.

Het personeel valt wel mee, zeker de dame die het onthaal en de bar deed was heel vriendelijk.

Degelijk hotel voor zijn prijs, maar beter geen half pension vragen!

leuk hotel met zwembad en ligweide heerlijk...

sib
10-8-2014

Mooi hotel met zwembad lekker buiten ontbijten ....mooie kamer, prima service

Neckermann Reizen

Mooie ingerichte kamers. Ruime familiekamer. Goed zwembadje (dak kan open en dicht) met ligweide en ligstoelen. Dichtbij het centrum van Chinon. Goede fietspaden en routes in de omgeving. Super lekker eten. Gemoedelijke en rustige sfeer. Een echte aanrader voor fietsers en natuur liefhebbers.

Fantastische plek.

Greta Bienkens
29-8-2012

Zeer goed hotel, mooie ligging. Lekker eten, zeker voldoende en afwisselend. Kamers heel mooi en netjes. Wij zijn er 5 dagen verbleven.

Ook kunnen genieten van het zwembad.

Stalling voor de fietsen in afgesloten ruimte. Van daaruit fietstochten gemaakt.

doorreis-hotel

De Gucht
31-7-2012

Het eerste deel van onze reis verbleven we hier 5dagen, dus kunnen we vergelijken en de prijs/kwaliteit is niet evenredig. De ligging is perfect, ideaal om de prachtige kastelen te bezoeken, parkeergelegenheid en een mooi zwembad zijn aanwezig. Het eten is aan de povere kant, de porties zijn enorm klein en bij het avondeten, ben je verplicht om voldoende buffet te nemen, wil je zonder hongergevoel van tafel te gaan. Ontbijtbuffet is niet gevarieerd en er is geen keuze van vleeswaren.

Kamers waren proper en verzorgd.

Niet voor herhaling vatbaar

Bart en Martine Catteeuw-Lezy
18-7-2012

Onvriendelijk onthaal. Nette maar VEEL te kleine kamers. 3e persoon in ons geval zoon van 11 jaar moest op een zetel slapen naast ons bed. Ontbijt in buffetvorm en geen variatie. Voorgerecht: altijd hetzelfde buffet, geen verandering, na 5 dagen kan je het niet meer zien. Hoofdgerecht veel te weinig en altijd dezelfde garnituur zowel bij vlees of vis (kwart van tomaat met 1 blaadje peterselie). Altijd dezelfde keuze uit frieten OF tagliatelli OF rijst OF boontjes OF ratatouille OF spinazie. Kindermenu kwam hier niet ter sprake. Hier is dringend een nieuwe kookploeg nodig !

Omgeving wel heel mooi met Villandery als hoogtepunt (binnen en buiten), Chambord (alleen buiten), Cheverny (binnen en buiten + om 17.00u jachthonden), Blois (binnen en buiten), Chenonceaux (binnen en buiten),champignonkwekerij zeker niet doen: prijzig en absoluut niets te zien !

Goede ligging; eten en service onder de maat.

riet.helmink
30-6-2012

Chinon, een fraaie oude stad met kasteel ligt binnen handbereik. De kamer (IBIS-keten) was klein en sober met een goed bed, wel apart toilet en een fijn terras. Ontbijt in een kantinesfeer iedere ochtend precies hetzelfde, weinig keus (redelijk desondanks), diner mogelijk zelfs uit magnetron, na 3 dagen aten we elders. Personeel/bediening onvriendelijk en onbekwaam. De tafels werden met spray schoongemaakt terwijl wij aten. De plek: ja, terras ja, rest in verhouding tot prijs onvoldoende

Niet voor lange verblijven

raes marc
17-6-2012

Wij verbleven vanaf 27 mei 6 nachten.

Het hotel is net, zeer goed gelegen vlak aan het middelleeuws stadje Chinon en goed om de kastelen te bezien. Wij deden Brissac, Villandry en Usée aan. De moeite. Er is voldoende parking en ook fietsgarage.

Het hotel is nu een Ibis hotel geworden. Kamers volledig in orde en net en alles is voorzien. Wifi gratis ook in de kamer. Een groot probleem is het eten. Het buffet zeer mager en eentonig echt goedkoop. Hoofdschotel zeer weinig vis of vlees. Bij het beetje vlees of vis altijd hetzelfde als keus : enkele frietjes, pasta of ratatoulle. Wijn te duur! Bij lange verblijven een ramp.

Zeker als je naar de prijs kijkt die men voor half pensioen vraagt.

Eerder dus een etappe hotel. Wel altijd vriendelijk bediend. Moest men een

betere kok in huis halen en hem meer budget geven voor eten ware het hotel prima!!

zeer rustig gelegen

rené en christine
24-4-2012

Het eten was ruim ondermaats, zelfs het hard gekookt ei bij het ontbijt ontbrak bij ons.Het avondeten was zonder variatie en zeer kleine portie's.

Soms was men om 17u00 nog de kamers aan het reinigen.

Moderne mooi ingerichte kamers. Maar een badkamer zonder! deur kan toch enkel maar gebruikt worden bij koppels. De dranken vrij duur in vergelijk met het logement.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Styles Chinon in Chinon (Indre et Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Styles Chinon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.