Bed and Breakfast La Flanerie

1 review over Bed and Breakfast La Flanerie in het Nederlands

Schitterend, zeker voor rustzoekers

Marcel
19-7-2012

Geweldige rustgevende locatie met een zeer mooie, goed onderhouden tuin. De kamers zijn groot met goede bedden en een eventuele aparte kamer voor de kinderen die aansluit op de hoofdkamer. Mooie schone badkamer en een apart toilet. Er ligt genoeg informatie over de omgeving, spelletjes en boeken op de kamer. de gordijnen zijn zon en licht werend zodat je heerlijk kunt slapen. Als je vragen hebt kun je bij de eigenaresse terecht die naar eigen zeggen slecht engels spreekt, maar ze is verstaanbaar. Het ontbijt is echt Frans, sober maar zeer lekker. Je kunt op aanvraag gratis gebruik maken van WIFI. Wij waren hier zakelijk voor 1 nacht en dat was beter dan de nacht daarna.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bed and Breakfast info

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Flanerie in Cheverny ( Val de Loire ), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Flanerie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.