Bed and Breakfast Ferme des Saules

8 reviews over Bed and Breakfast Ferme des Saules in het Nederlands

Zalig rustig verblijf

lenavanboven
13-10-2011

Vriendelijk ontvangen door de joviale gastheer die perfect Nederlands spreekt. Je krijgt direct het gevoel dat je welkom bent en dat je verwacht wordt. Er brandt een houtblok in de open haard wat een aangenaam en huiselijk gevoel geeft. Zeer ruime kamer met parket en mooi aangekleed. Badkamer is basic maar proper. Ligbad met douche en lavabo. WC apart. Meteen wat uitleg en tips gekregen van Didier.Het verblijf ligt midden in een groene omgeving, heel rustig met grote tuin.Ontbijt was steeds heel mooi gepresenteerd en voldoende. Verse koffie,warme melk, croissant,stokbrood, kaas en eigenbereide confituur. avondmaaltijd kan gebruikt worden samen met eventuele andere gasten en kost 29eu p/p, hetgeen ik persoonlijk veel vond voor wat het was.Het kasteel van Cheverny is 10min rijden met de auto of een stevige wandeling ver van het verblijf. Didier schenkt veel aandacht aan zijn gasten en is een aangename verteller.

Gereisd met partner in Wed Sep 14 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Onthaasten op zijn Frans

J.Overeem
23-5-2011

Een aangename plek om tot rust te komen. Uitstekende kamers met Frans ontbijt. Een zeer symphatieke gastheer die tijd heeft voor zijn gasten. Gezellige ontspannen sfeer. Prima gelegen t.o.v. bezienswaardigheden als Chambord, Cheverny, de stad Blois, golfbaan enz.

Gereisd met partner in april 2011

Wij hebben genoten van het verblijf gedurende 4 dagen. Didier is heel gastvrij en is een meesterkok. Ook onze kinderen hebben zich vermaakt in deze schitterende omgeving en alle ruimte om het mini kasteel. De kamers zijn ronduit fantastisch en bij de openhaard waan je je koning. Wij komen hier zeker terug!!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

We hebben een aantal aanbieders voor Ferme des Saules voor je op een rij gezet:

Prima verblijf. Na reis van circa 650 km was het fijn om hier te overnachten. De kinderen hebben direct genoten van het zwembad. Vervolgens heeft Didier heerlijk gekookt (3-gangen, o.a. salade met gerookte zalm, ratatouille met apart nog vlees en als toetje profiterolles) en hebben we goed geslapen. Daarna uitgerust weer verder voor het 2e deel van de reis! Het is een leuke boerderij met lekker veel gras en ruimte erom heen zodat je veel vrijheid voelt. De kinderen kunnen ook lekker buiten spelen. Didier is heel aardig. Inderdaad moet hij je mogen, maar als je niet moelijk bent is dat nooit een probleem. Ik kan me wel voorstellen dat hij na slechte ervaringen (lees zeikerige nederlanders die bij hem gaan proberen af te dingen op de overnachtingsprijs terwijl die vast is!!) soms wat gereserveerd overkomt.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2008

Aangenaam verblijf

L. Versteeg
9-9-2008

Wij zijn al een paar keer bij Didier Merlin geweest en begrijpen precies wat een van de andere schrijvers bedoelt.

Didier moet je mogen en houdt niet van zeuren.

Wij hebben het er altijd zeer goed naar ons zin gehad. En wilden recent nog met 9 personen boeken, maar helaas voor ons was er geen plaats genoeg.

Hij neemt je mee naar de wilde herten in het bos en heeft een avond vullend eetprogramma.

De omgeving is schitterend.

Gereisd familie in juli 2005

Sterk

Erik
      29-8-2008

Sterke afrader!

Bij aankomst eiste Didier extra geld. Hij had een vergissing gemaakt met reservering, maar wenste dit niet toe te geven, (ondanks duidelijke schriftelijke vastlegging)

Verveldende sfeer voor kinderen en ontbreken enig vakantiegevoel heeft dan ook snel geleid tot vertrek en aanbetaling voor 2 dagen die verloren is gegaan alsmede tot het zoeken van alternatieve overnachtingsplek

Jammer, een eerste bezoek jaren geleden, na positief artikel in renault magazine bij het toen nog echtpaar Merlin was erg leuk.

Een tweede bezoek ca. vijf jaar geleden na het alleen doorgaan van Didier al minder.

Slechte telefonische en email bereikbaarheid.

Gereisd familie in augustus 2008

super locatie!

Jan de Kam
      29-8-2008

Zeer gastvrij, heerlijk eten, heel goede bedden in een leuke kamer. Het was in 1 woord geweldig!

Gereisd met partner in augustus 2008
      2007

Wat een gastvrijheid, wat een heerlijke diners, wat een prachtig huis! Met man en drie kleine kinderen 4 nachten te gast geweest bij Didier, eigenaar van het Chambre d'Hotes. Ruime familiekamer in de mooie oude boerderij op het platteland niet ver van Blois. Didier is een fantastische kok, voor 25 euro pp incl. wijn schotelt hij je een heerlijk 3-gangen diner voor. En: deze Fransman spreekt vloeiend Nederlands! Een echte aanrader!

Gereisd anders in mei 2007

Bed and Breakfast info

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Ferme des Saules in Cheverny ( Val de Loire ), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Ferme des Saules zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.