Chenonceaux (Indre et Loire)

We hebben een aantal aanbieders voor Chenonceaux (Indre et Loire) voor je op een rij gezet:

Reviews over Chenonceaux (Indre et Loire)

Mooi weer, mooie uitvalsbasis

Ans winkelman
    10-1-2017

In de zomer (bijna) altijd mooi weer. Niet een heel bijzonder dorpje maar wel een goede uitvalsbasis voor het bezoeken van het mooie chateau van chenonceau maar ook de vele kastelen en mooie plaatsen in de omgeving (Amboise, Loches)

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Bekend om zijn kasteel

givago
    15-9-2014

Chenonceaux is een klein dorp waar buiten het kasteel niet veel te beleven is. Het kasteel is gebouwd op de rivier de Cher(een zij rivier van de Loire).Het kasteel heeft mooie kamers en nog een keuken uit vervlogen tijd.Er zijn 2 mooie tuinen en een labyrint.Zeker een bezoek waard.

Gereisd Met partner in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtig, sprookjesachtig kasteel aan de Cher.

Jos en Nellinde
    26-8-2012

In Chenonceaux zelf zijn een aantal hotels en restaurants, maar verder is er niet zo heel veel te beleven. Hoogtepunt is het prachtige, sprookjesachtige kasteel aan de Cher. Een bezoek aan het kasteel is absoluut de moeite waard. Je kunt er wel een paar uur vertoeven. En dan heb je de mooie tuinen nog niet eens gezien. De folders zijn in alle talen, erg fijn!

Gereisd Met partner in augustus 2012

je gaat voor het kasteel

Conny
    2-5-2012

Naar Chenonceau ga je voor het gelijknamige kasteel wat het meest romantisch gelegen is van alle kastelen in de Loire streek. Het ligt aan en over een watertje en heeft mooie kamers en prachtige tuinen.

Gereisd Met partner in Tue Aug 01 1995 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Aangenaam toeristisch plaatsje.

paul
    20-4-2011

Dé trekpleister is natuurlijk het kasteel Chenonceau (jawel, zonder "x" achteraan,in tegenstelling tot het plaatsje Chenonceaux).Het kasteel is één der mooiste van de Loirestreek , ook wellicht het meest toeristisch uitgebuitte maar daardoor best onderhouden. De oude hoeve,de uitgestrekte tuinen,het ezelspark,de restauratiemogelijkheden , picknickplaatsen en kinderspeeltuigen maken dat men zich een ganse dag niet hoeft te vervelen op het kasteeldomein,zelfs niet met kinderen.In het plaatsje zelf zijn enkele degelijke restaurantjes, een paar (souvenir)winkeltjes en een paar hotels.Geen godvergeten plek,maar veel vertier hoeft men er toch niet te zoeken.

Gereisd Met vrienden in september 2008
Chenonceaux (Indre et Loire) scoort een 8,4 uit 10, op basis van 11 reviews