Géén boekingskosten

Camping Le Moulin Fort

FrankrijkCentreChenonceaux (Indre et Loire)
8.8FantastischScore uit 29 reviews

Meer camping info

30 Reviews over Le Moulin Fort

• 9Fam. Timmers21-06-2021

Fantastische camping!

Heerlijke plek aan de rivier. Vriendelijke nieuwe franse eigenaar met harteljke ontvangst. Fijn dat je op de camping een hapje kunt eten en iets drinken. Sanitair is inderdaad verouderd, maar wel schoon. Camping ligt in een prachtig gebied, een paar 100 meter van kasteel Chenonceau. Wij hebben genoten van ons verblijf!

• 9Eetgelegenheden
  • 9Inez05-09-2018

Uitstekende camping alles erop en eraan, aanrader

Prima camping, net sanitair prima douches en vriendelijke mensen bij de receptie en in het bar/restaurant. Wi-Fi bij de receptie helaas niet op het terrein zelf. Leuke/mooie plek als uitval basis voor de omgeving zeker een aanrader ideaal dicht bij het kasteel chenonceau zowel met de fiets als lopend te bereiken .

• 8Staat v/h sanitair
  • 6Bouhuys25-08-2018

Prijs kwaliteit verhouding: redelijk.

Zeer mooi gelegen camping. Sanitair acceptabel en redelijk schoon. Zwembad heerlijk, maar wel met bruine vuile rand. Restaurant organiseert hele leuke en gezellige BBQ ‘s! Alleen wel jammer dat een paar dagen later de hamburgers worden verkocht als steak hache! Gelukkig zijn we niet ziek geworden en hebben we het naar ons zin gehad! Nederlands sprekend receptioniste erg aardig!

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 2Jare18-08-2018

Bah, stank en nooit meer die slechte service.

Onvriendelijke Engelse eigenaar. Na lange reis was het niet mogelijk om te eten, keuken gesloten om 20.10. Werd ons niet geadviseerd waar we wel konden eten. Brood besteld voor de volgende ochtend, toen we wilden afhalen was het verkocht. Vies sanitair wat heel erg oud is. Het stonk in het sanitair gebouw. Douches bij dames niet allemaal met warm water. Zwembad heeft een hele vieze rand. Na 2 weken werd ons te veel berekend, hier over wat gezegd, en uiteraard heeft de receptioniste gelijk, ook de onvriendelijke Engelse eigenaar John. Kreeg zelfs een email waarin hij nogmaals probeerde zijn gelijk te halen. Terwijl heel duidelijk op de site en folder staat wat het tarief is. En dan ook nog toeristen belasting rekenen, ook dit staat dat het niet van toepassing is voor onder de 18 jaar. De omgeving is prachtig, wellicht zijn er ook andere campings die wel service verlenen en klant vriendelijk zijn. Wij nooit meer!!

• 2Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 5A de Wit10-08-2018

voor het plekje kun je gaan.

Het heeft mooie plaatsen aan de rivier. Zeker als je achteraan op het veld staat. Het sanitair is bijzonder gedateerd. Ook niet lekker schoon. En dat ligt niet aan de schoonmaaksters. Het is allemaal zo gedateerd dat het niet meer goed schoon te maken is. Suggestie: strip het helemaal aan de binnenkant en bouw het weer eens goed op! Ook het afwasgedeelte is echt aan vervanging toe. Het zwembad is ook niet gezellig. Wel erg jammer, want wat is het een leuk plekje! We vonden de prijs voor deze camping dan ook niet helemaal in overeenstemming met datgene wat je er voor kreeg.

Ga eens kijken bij andere campings!!!

• 5Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 3Dorothée03-08-2018

Très déçue

Très déçue de l'accueil, nous avons réservés un emplacement ombragé car nous sommes avec un nourrisson. On nous a attribué une place peu ombragée et en plein soleil l'après-midi! Nous avons véritablement eu l'impression de déranger en demandant un autre emplacement 😕 Les sanitaires ne sont pas top par rapport au prix du camping! C est tres dommage car il est idéalement situé et sur les bords du Cher c est très agréable!
    Notre seule semaine de vacances et pas eu l impression d en profiter, le camping n est pas fait pour les français, on nous parle anglais avant même qu' on ait dit bonjour.

• 3Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 7Anja07-07-2018

Wij komen hier waarschijnlijk niet meer terug.

Camping met zeer open plekken, moet je van houden. Als je meer van haagjes houdt is dit niet jouw camping. Sanitair is wat ouder, maar werd wel regelmatig schoongemaakt. Ideale camping om het Chateau Chenonceau te bezoeken, het ligt op fietsafstand.

• 6Staat v/h sanitair
  • 9MaxSto30-07-2017

Camping tres agreable,calme dans cadre magnifique

Camping tres bien situe pour des visites des chateaux a l'est du Tours, aux berge de la rivière Cher, tous pres d'une ecluse, a 2 km du chateau Chenonceau. Le camping tres bien, les sanitaires bien entretenue. Pour les emplacements au bord de la Cher, il faut venir tres tot, au fond du camping il y des emplacements sans electricite surtout pour tentes. emplacement pas trop grand. tres bien: un congelateur libre service, pour congeler de bouteilles d'eau pour ceux qui vient avec tentes. possibilite de manger dans le petit bistro du camping, possibilite de commander baguette, croissant etc. pour le peptit dejeuner.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Ans winkelman29-09-2016

Ontspannen!

Een heerlijke camping met royale plaatsen waar je op jezelf kunt zijn maar ook makkelijk contact legt met anderen. Basisbenodigdheden verkrijgbaar op de camping net als een fatsoenlijke maaltijd. Veel te zien in de omgeving. Bijna altijd mooi weer!

• 8Eetgelegenheden
  • 7Jankajak05-09-2016

Leuk maar ws het voor ons niet.

Goede uitvalsbasis voor de kastelen. Receptie spreekt goed Engels. Eigenaar is Engelsman, zeer veel Engelsen op de camping. Plekken lang en smal. Sanitair en zwembad redelijk. Restaurant zijn we niet geweest. Omgeving is mooi. Kastelen zijn er toeristisch geworden. Misschien in voor- en najaar leuker.

• 7Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar