Camping Le Moulin Fort

5.5Voldoende

Frankrijk, Centre, Chenonceaux (Indre et Loire)

5.5Voldoende

• 4.8Staat v/h sanitair
  • 4.1Eetgelegenheden

Meer camping info

29 reviews over Camping Le Moulin Fort

• 2018
    9Inez05-09-2018

Uitstekende camping alles erop en eraan, aanrader

Prima camping, net sanitair prima douches en vriendelijke mensen bij de receptie en in het bar/restaurant. Wi-Fi bij de receptie helaas niet op het terrein zelf. Leuke/mooie plek als uitval basis voor de omgeving zeker een aanrader ideaal dicht bij het kasteel chenonceau zowel met de fiets als lopend te bereiken .

Gereisd met partner in september 2018

• 6Bouhuys25-08-2018

Prijs kwaliteit verhouding: redelijk.

Zeer mooi gelegen camping. Sanitair acceptabel en redelijk schoon. Zwembad heerlijk, maar wel met bruine vuile rand. Restaurant organiseert hele leuke en gezellige BBQ ‘s! Alleen wel jammer dat een paar dagen later de hamburgers worden verkocht als steak hache! Gelukkig zijn we niet ziek geworden en hebben we het naar ons zin gehad! Nederlands sprekend receptioniste erg aardig!

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• 2Jare18-08-2018

Bah, stank en nooit meer die slechte service.

Onvriendelijke Engelse eigenaar. Na lange reis was het niet mogelijk om te eten, keuken gesloten om 20.10. Werd ons niet geadviseerd waar we wel konden eten. Brood besteld voor de volgende ochtend, toen we wilden afhalen was het verkocht. Vies sanitair wat heel erg oud is. Het stonk in het sanitair gebouw. Douches bij dames niet allemaal met warm water. Zwembad heeft een hele vieze rand. Na 2 weken werd ons te veel berekend, hier over wat gezegd, en uiteraard heeft de receptioniste gelijk, ook de onvriendelijke Engelse eigenaar John. Kreeg zelfs een email waarin hij nogmaals probeerde zijn gelijk te halen. Terwijl heel duidelijk op de site en folder staat wat het tarief is. En dan ook nog toeristen belasting rekenen, ook dit staat dat het niet van toepassing is voor onder de 18 jaar. De omgeving is prachtig, wellicht zijn er ook andere campings die wel service verlenen en klant vriendelijk zijn. Wij nooit meer!!

• 2Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 5A de Wit10-08-2018

voor het plekje kun je gaan.

Het heeft mooie plaatsen aan de rivier. Zeker als je achteraan op het veld staat. Het sanitair is bijzonder gedateerd. Ook niet lekker schoon. En dat ligt niet aan de schoonmaaksters. Het is allemaal zo gedateerd dat het niet meer goed schoon te maken is. Suggestie: strip het helemaal aan de binnenkant en bouw het weer eens goed op! Ook het afwasgedeelte is echt aan vervanging toe. Het zwembad is ook niet gezellig. Wel erg jammer, want wat is het een leuk plekje! We vonden de prijs voor deze camping dan ook niet helemaal in overeenstemming met datgene wat je er voor kreeg.

Ga eens kijken bij andere campings!!!

• 5Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 7Anja07-07-2018

Wij komen hier waarschijnlijk niet meer terug.

Camping met zeer open plekken, moet je van houden. Als je meer van haagjes houdt is dit niet jouw camping. Sanitair is wat ouder, maar werd wel regelmatig schoongemaakt. Ideale camping om het Chateau Chenonceau te bezoeken, het ligt op fietsafstand.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

9Ans winkelman29-09-2016

Ontspannen!

Een heerlijke camping met royale plaatsen waar je op jezelf kunt zijn maar ook makkelijk contact legt met anderen. Basisbenodigdheden verkrijgbaar op de camping net als een fatsoenlijke maaltijd. Veel te zien in de omgeving. Bijna altijd mooi weer!

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 7Jankajak05-09-2016

Leuk maar ws het voor ons niet.

Goede uitvalsbasis voor de kastelen. Receptie spreekt goed Engels. Eigenaar is Engelsman, zeer veel Engelsen op de camping. Plekken lang en smal. Sanitair en zwembad redelijk. Restaurant zijn we niet geweest. Omgeving is mooi. Kastelen zijn er toeristisch geworden. Misschien in voor- en najaar leuker.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2016

• 6Joels06-08-2016

niet meer mijn eerste keuze

9 jaar geleden ook op deze camping gestaan, had toen geen slechte indruk. Vandaar dat we nu weer terug kwamen, ondertussen met twee kinderen. Wat mij opviel was dat de camping nu druk en lawaaierig was. Er werd niet toegezien op stilte tijden, met als gevolg dat sommigen tot in de nacht herrie maakten. Weggetjes zijn erg stoffig, als er een auto voorbij komt zit je onder een laag stof, vooral niet zo smakelijk als je aan het eten bent. Eigenaars/personeel is vriendelijk en gastvrij. De laatste avond dat we hier waren roken we een sterke wietlucht en waren ze in de directe omgeving aan het wiet roken. Deze lucht bleef erg hangen, niet erg aangenaam. Sanitair is beperkt, maar wel schoon. Zwembad daarentegen niet. Speelgelegenheid is er alleen voor kleine kinderen, maar dan alleen bij de receptie. Voor onze kinderen van 8 en 10 jaar was er niet zoveel te beleven.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 8roel bouwknegt31-07-2016

prima. boven verwachting

Sfeer op de camping is gemoedelijk ( Engels ). camping is ruim opgezet. Zwembad helaas buiten gebruik vanwege overstromingen een week daarvoor.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Ans02-07-2016

Heerlijk

Ligging prachtig! Sfeer gemoedelijk en gastvrij! Alles schoon!

• 8Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair