Hotel La Roseraie

Kleine hotelsWeer vandaag26°7°
Hotel La Roseraie

We hebben een aantal aanbieders voor La Roseraie voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel La Roseraie in het Nederlands

Hotel La Roseraie ligt in het plaatsje Chenonceaux op loopafstand van kasteel Chenonceau. Het hotel heeft een eigen gratis parking. We hadden een kamer op de eerste verdieping. In de kamer staat een gratis kluisje. De matras is erg hard. De badkamer die met een trapje te bereiken is, is erg ruim maar dan is alles mee gezegd. Het bad was erg smal dat alleen kinderen erin kunnen. Er was geen haakje om de doucheslang op te hangen dus werd douchen erg moeilijk. De wc kan je bereiken ook met een trapje. Op de wc is helaas geen toiletrolhouder aanwezig. Het ontbijt is van 8 tot 10. Je krijgt een mandje met brood wat nog van de dag ervoor is en beleg is erg matig. in Chenonceaux is verder dan het kasteel niks te beleven. Je kan het beste naar Ambiose gaan. Zooparc de Beauval is ook de moeite waard. 30 minuten rijden.

Gereisd met partner in Fri Apr 04 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Roseraie in Chenonceaux (Indre et Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Roseraie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.