Hotel Hostel du Roy

Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag11°8°
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Hostel du Roy voor je op een rij gezet:

Laatste review

armoedige accommodatie

Else,
18-10-2016

Dit hostel wordt voor actieve fiets vakanties van o.a. touroperator verkocht als gezellig comfortabel familiehotel. Wij werden 2 keer in het bijgebouw gezet en hadden armoedige kamers, met zeer oude versleten handdoeken, kopjes met aanslag van thee en koffie in de kamer, geen douche gordijn. Het avond eten was zeer onder de maat. Het ontbijt was simpel. Tafels met lapjes onder de poten om ze recht te houden. Een afgescheurd envelopje als Tafelreserveringsbordje. Kortom geen aanrader als je via touroperator een hoop geld betaalt voor het verblijf. Als je individueel boekt tegen een hostel tarief, met gebruik van de fietsenschuur is het waarschijnlijk wel acceptabel.

Kenmerken

18-10-2016

eenvoudig schoon hotel

joechies_1
20-9-2015

Simpel hotel, schoon, gedateerde inrichting maar alles functioneert goed

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hostel du Roy in Chenonceaux (Indre et Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hostel du Roy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.