Camping Les Patures

Camping Les Patures

8,4

12 reviews over Camping Les Patures in het Nederlands

Erg aardige campingbaas. Camping gelegen aan de Loire - jammer dat je daar niet in mag zwemmen of pootje baden of zo. Sanitair is schoon, wel wat gedateerd. Zeer rustige camping. Het centrum van Checy heeft niet zoveel te bieden, wel goede winkels op ca. 2 km afstand.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Aanbevelenswaardig!

van der Most,
23-8-2017

Goed verzorgde rustige gemeentecamping met een vriendelijk behulpzame beheerdersechtpaar waarvan de beheerder goed Engels spreekt.

Het superschone toiletgebouw is omgeven met prachtige beplanting en siergewassen. Er zijn heerlijke douches en schone toiletten.

Mooie standplaatsen gescheiden door gevarieerde heggen.

Camping ligt direct aan de Loïre3 waar je heerlijk kunt wandelen en fietsen.

Wij hebben hier 7 nachten op onze doorreis als zeer prettig ervaren.

Gereisd met partner in augustus 2017

prima doorreis camping

Suzanne
24-8-2016

Per toeval hier terecht gekomen doordat een andere camping vol was. Ideaal voor 1 nacht. Klein, eenvoudig en zeer schoon. En belangrijk voor onze twee tiener zonen, gratis en goed werkend wifi.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

een aanrader

hilde verstraete
7-8-2016

Mooi gelegen camping aan de loire op fietsafstand van orleans. Ideale startbasis voor tal van fietsroutes. Zeer vriendelijke geranten, zeer behulpzaam, sanitair heel proper. Sommige standplaatsen iets te smal of te klein. Reserveren zeker aan te raden en niet vergeten om de dag zelf voor 12 u nog eens te bevestigen anders wordt uw plaats door anderen ingenomen! Elke dag vers brood te verkrijgen en 3 maal per week kip. Winkels op 3.5 km. Een echte aanrader om er enkele dagen te verblijven.

Gereisd met partner in juli 2016

Ideale doortrekcamping

oudemast
4-8-2016

Prima, rustig gelegen camping. Fietsen naar Orleans 10 km via prachtige route langs de Loire zeer goed te doen. On-frans netjes en schoon.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Wat hebben wij genoten op deze camping .

Gerda en Tijmen
25-7-2016

Het is zoals men vaak noemt een overnachtingscamping . Wij zijn hier 3 weken gebleven. Mooie plaatsen . Schoon en ruim voldoende sanitaire voorzieningen. Bijzonder vriendelijk beheerdersechtpaar. Zeer servicegericht.

Verder hebben wij mooi kunnen fietsen in de omgeving en langs de Loire.

Gereisd met partner in juni 2016

uitstekend

M.Vervaet
5-9-2015

Vriendelijke en behulpzame eigenaren/beheerders. Prima en schoon sanitair. Rustig. Gunstige ligging om te fietsen langs de Loire

Gereisd met partner in juli 2015

tres bien

Geerts
22-7-2015

dit is een rustge camping aan de loire. Prima om enkele dagen te overnachten. Zeer vriendelijke bediening. Vertier moet je in Orleans zoeken.

Gereisd met partner in juli 2015

Prima (overnachtings)camping

PP0102
15-8-2014

Op deze nette camping op de heenweg naar (Zuid)Frankrijk één nacht verbleven. Zeer prettig te woord gestaan tijdens het reserveren (onderweg) en uiteindelijk gastvrij ontvangen.

Mooie plaatsen, schoon sanitair en een gunstige ligging ten opzichte van Orléans, het (kleine) dorpje Checy & de Route de Peage.

Een prima camping voor één of enkele nachten, gelegen aan de rivier de Loire.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Mooi gelegen, rustige camping

grete
21-8-2012

Eenvoudige, direct aan de Loire gelegen mooie Municipal. Het sanitair is goed en schoon, de beheerder behulpzaam.

We werden op zondagavond rond 20.30 nogal bot geweigerd op een overvolle doorgangscamping aan de A1 (Olivet) en verwezen naar een briefje met een aantal campings in de buurt.

Bij een rondje bellen kwamen we niet verder dan een antwoorapparaat, werd er niet opgenomen of kregen we als antwoord "vol".

De camping in Chécy was eigenlijk ook al gesloten, maar de beheerder heeft op ons gewacht, zodat we daar rond half 10 's avonds nog een mooi plekje kregen.

Deze camping was dus niet gepland, maar een aangename verrassing. Prachtig gelegen aan de rivier, op loopafstand van het dorpje en dicht bij de stad Orléans. En dat voor € 15,80 per nacht (2 pers. + caravan + el.)

Gereisd met partner in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Patures in Chécy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Patures zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.