Camping Les Patures

Camping Les Patures

8.8Fantastisch

Frankrijk, Centre, Chécy

Op vakantie geweest naar Les Patures?

8.8Fantastisch

• 8.6Staat v/h sanitair

Meer camping info

16 reviews over Camping Les Patures

• 2019
    9Julia09-07-2019

Zeer goede keus

Een heel leuk en lief stel die deze camping runnen. Heel erg behulpzaam en vriendelijk. Verder is de camping goed onderhouden, zuiver en dicht bij de mooie stad Orléans. Sanitair is schoon. Perfecte camping voor mensen met jonge kinderen, mensen die op roadtrip zijn of mensen die van een rustige camping houden. Iedere ochtend wordt er vers brood naar de camping gereden die voor een schappelijke prijs wordt verkocht. Wij waren blij dat we deze camping hebben gevonden.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 2018
    8Tine26-08-2018

Heerlijk om een aantal dagen bij te komen.

Erg aardige campingbaas. Camping gelegen aan de Loire - jammer dat je daar niet in mag zwemmen of pootje baden of zo. Sanitair is schoon, wel wat gedateerd. Zeer rustige camping. Het centrum van Checy heeft niet zoveel te bieden, wel goede winkels op ca. 2 km afstand.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

9Suzanne24-08-2016

prima doorreis camping

Per toeval hier terecht gekomen doordat een andere camping vol was. Ideaal voor 1 nacht. Klein, eenvoudig en zeer schoon. En belangrijk voor onze twee tiener zonen, gratis en goed werkend wifi.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 9hilde verstraete07-08-2016

een aanrader

Mooi gelegen camping aan de loire op fietsafstand van orleans. Ideale startbasis voor tal van fietsroutes. Zeer vriendelijke geranten, zeer behulpzaam, sanitair heel proper. Sommige standplaatsen iets te smal of te klein. Reserveren zeker aan te raden en niet vergeten om de dag zelf voor 12 u nog eens te bevestigen anders wordt uw plaats door anderen ingenomen! Elke dag vers brood te verkrijgen en 3 maal per week kip. Winkels op 3.5 km. Een echte aanrader om er enkele dagen te verblijven.

Gereisd met partner in juli 2016

• 8oudemast04-08-2016

Ideale doortrekcamping

Prima, rustig gelegen camping. Fietsen naar Orleans 10 km via prachtige route langs de Loire zeer goed te doen. On-frans netjes en schoon.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9Gerda en Tijmen25-07-2016

Wat hebben wij genoten op deze camping .

Het is zoals men vaak noemt een overnachtingscamping . Wij zijn hier 3 weken gebleven. Mooie plaatsen . Schoon en ruim voldoende sanitaire voorzieningen. Bijzonder vriendelijk beheerdersechtpaar. Zeer servicegericht. Verder hebben wij mooi kunnen fietsen in de omgeving en langs de Loire.

Gereisd met partner in juni 2016

• 9M.Vervaet05-09-2015

uitstekend

Vriendelijke en behulpzame eigenaren/beheerders. Prima en schoon sanitair. Rustig. Gunstige ligging om te fietsen langs de Loire

Gereisd met partner in juli 2015

• 9Geerts22-07-2015

tres bien

dit is een rustge camping aan de loire. Prima om enkele dagen te overnachten. Zeer vriendelijke bediening. Vertier moet je in Orleans zoeken.

Gereisd met partner in juli 2015

• 8PP010215-08-2014

Prima (overnachtings)camping

Op deze nette camping op de heenweg naar (Zuid)Frankrijk één nacht verbleven. Zeer prettig te woord gestaan tijdens het reserveren (onderweg) en uiteindelijk gastvrij ontvangen. Mooie plaatsen, schoon sanitair en een gunstige ligging ten opzichte van Orléans, het (kleine) dorpje Checy & de Route de Peage. Een prima camping voor één of enkele nachten, gelegen aan de rivier de Loire.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 8 grete21-08-2012

Mooi gelegen, rustige camping

Eenvoudige, direct aan de Loire gelegen mooie Municipal. Het sanitair is goed en schoon, de beheerder behulpzaam.

We werden op zondagavond rond 20.30 nogal bot geweigerd op een overvolle doorgangscamping aan de A1 (Olivet) en verwezen naar een briefje met een aantal campings in de buurt. Bij een rondje bellen kwamen we niet verder dan een antwoorapparaat, werd er niet opgenomen of kregen we als antwoord "vol".

De camping in Chécy was eigenlijk ook al gesloten, maar de beheerder heeft op ons gewacht, zodat we daar rond half 10 's avonds nog een mooi plekje kregen.

Deze camping was dus niet gepland, maar een aangename verrassing. Prachtig gelegen aan de rivier, op loopafstand van het dorpje en dicht bij de stad Orléans. En dat voor € 15,80 per nacht (2 pers. + caravan + el.)

Gereisd met partner in juli 2012

Camping Les Patures info