Chécy

vakantie Chécy

Reviews over Chécy

Heerlijk om een aantal dagen bij te komen.

Tine,
    26-8-2018

Erg aardige campingbaas. Camping gelegen aan de Loire - jammer dat je daar niet in mag zwemmen of pootje baden of zo. Sanitair is schoon, wel wat gedateerd. Zeer rustige camping. Het centrum van Checy heeft niet zoveel te bieden, wel goede winkels op ca. 2 km afstand.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Aanbevelenswaardig!

van der Most,
    23-8-2017

Goed verzorgde rustige gemeentecamping met een vriendelijk behulpzame beheerdersechtpaar waarvan de beheerder goed Engels spreekt.

Het superschone toiletgebouw is omgeven met prachtige beplanting en siergewassen. Er zijn heerlijke douches en schone toiletten.

Mooie standplaatsen gescheiden door gevarieerde heggen.

Camping ligt direct aan de Loïre3 waar je heerlijk kunt wandelen en fietsen.

Wij hebben hier 7 nachten op onze doorreis als zeer prettig ervaren.

Gereisd met partner in augustus 2017

prima doorreis camping

Suzanne,
    24-8-2016

Per toeval hier terecht gekomen doordat een andere camping vol was. Ideaal voor 1 nacht. Klein, eenvoudig en zeer schoon. En belangrijk voor onze twee tiener zonen, gratis en goed werkend wifi.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

een aanrader

hilde verstraete,
    7-8-2016

Mooi gelegen camping aan de loire op fietsafstand van orleans. Ideale startbasis voor tal van fietsroutes. Zeer vriendelijke geranten, zeer behulpzaam, sanitair heel proper. Sommige standplaatsen iets te smal of te klein. Reserveren zeker aan te raden en niet vergeten om de dag zelf voor 12 u nog eens te bevestigen anders wordt uw plaats door anderen ingenomen! Elke dag vers brood te verkrijgen en 3 maal per week kip. Winkels op 3.5 km. Een echte aanrader om er enkele dagen te verblijven.

Gereisd met partner in juli 2016

Ideale doortrekcamping

oudemast,
    4-8-2016

Prima, rustig gelegen camping. Fietsen naar Orleans 10 km via prachtige route langs de Loire zeer goed te doen. On-frans netjes en schoon.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016
Chécy scoort een 7,5 uit 10, op basis van 2 reviews