Bed and Breakfast Le Petit Clos

Bed and Breakfast Le Petit Clos
9,3

10 reviews over Bed and Breakfast Le Petit Clos in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Fantastische tussenstop met een warm welkom

Fam. Visser
14-6-2017

Alles was perfect; de tuin, het bed, het ontbijt en niet te vergeten te gastheren zelf. Geen moeite is teveel. Zelfs werd aangeboden om het restaurant in het dorpje te reserveren.

Geweldig!

charming_babs
19-10-2012

Ik hoef niets toe te voegen, ik geloof dat alles is gezegd. Als er iets is waar we met een lach naar terugkijken wanneer we aan onze reis door Frankrijk denken, dan is het dit verblijf wel.

Gewoon Geweldig!!! Top Lokatie

kossiekossie
7-10-2012

Les petit clos, een perfect adresje om een aantal dagen door te brengen, als je op doorreis bent naar het zuiden of wil genieten van de charmes van centraal Frankrijk op zo'n 180 km van Parijs.

De kamers zijn kneuterig gezellig, badkamer van alles voorzien Hotel waardig, en de bedden zijn uitstekend, maar dat is een zeer persoonlijke kwestie.Gastvrijheid van de beide heren verdiend een dikke 10!! De kamers zijn schoon en worden iedere dag schoongemaakt en krijg je schone handdoeken.Centraal gelegen in het pittoreske dorp Chaumont-sur-Tharonne .

Wat een droomplek

Jack
10-8-2012

Na een lange rit vanuit het zuiden van La France kwamen we aan bij Le petit clos.

Zeer vriendelijke ontvangst door de heren Thierry en René (die ook goed Engels spreken!)

De ontvangst met een drankje in de zonnige tuin was erg relaxed.

Het restaurant wat ze ons adviseerden (het enige in het dorpje) was ook uitstekend voor simpel, maar goed eten.

Maar wat werkelijk eruit springt was het heerlijke ontbijt. Verschillende broodjes, wentelteefjes, yoghurt, vers fruit, vruchtensap, zelfgemaakte jam en ga nog maar door!!! Ook een leuk detail: de kinderstoel van onze dochter stond al gedekt klaar, inclusief dora bord en beker :)

De kamers zijn werkelijk prachtig en bieden een heerlijk gevoel van luxe.

Deze Chambre d'hote komt op mijn lijst te staan van favoriete tussenstops!

Prima Bed and Breakfest

Dick
8-10-2011

Geboekt voor 1 nacht op doorreis naar de Dordogne maar wat een fijne plek om te zijn! Het warme onthaal van de eigenaren, de mooi ingerichte kamer en het uitstekende ontbijt met eigengemaakte jam, vers fruit, yogurt en zelfs eigen gebakken wentelteefjes! Nee echt subliem! Hebben dan ook meteen geboekt voor de terugreis. De auto met onze fietsen achterop kon veilig in de omheinde tuin geparkeerd worden. En vergeet niet het uitstekende restaurant Brocante op loopafstand waar voor ons meteen een tafeltje werd gereserveerd!

fantastisch!

h.neutkens
14-9-2011

Wij waren hier op doorreis naar Zuid Frankrijk, geweldige ontvangst met een glaasje wijn in de tuin.De eigenaren doen alles om het naar je zin te maken.Ruime kamer met goed bed, goede douche.

Het ontbijt is zeer uitgebreid , gezellig met z'n allen aan de grote mooi gedekte tafel.Zeer rustig gelegen maar toch gunstig voor het ontdekken van de Loire streek.Een absolute aanrader!

Helemaal top

Hans
25-6-2011

we zijn er nu twee keer geweest eind juni gaan we weer en kijken hier echt naar uit,het is er helemaal top

Uitmuntende sfeer!

Harry
28-10-2010

Le Petit Clos is een fantastische uitvalsbasis voor bezoek aan de kastelen langs de Loire. Verder is de sfeer en de service uitmuntend! Complimenten ook voor de kookkunst van Thierry!

Zeer mooi.

Marie-Jeanne
14-5-2010

Zeer aangename kamers die gemeubeld zijn met antiek (één van de gastheren was vroeger antiquair, vriendelijke ontvangst, en een zeer verzorgd ontbijt. Alleen een beetje jammer dat er 2 kleine honden rondlopen in de ontvangstruimte als de ontbijtruimte.

Aangename chambre d'hote

vandemaele willy
13-5-2010

Zeer aangename chambre d'hote, vriendelijke ontvangst. De gastheren doen alles om hun gasten het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken, uitleg en dokumentatie over de streek, uitgebreid ontbijt.

Alles zeer netjes, mooie kamers, tuintje.

Mooie omgeving. Rustig dorpje.

We hadden baby van 8 maanden mee, en alles was perfect geregeld.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Petit Clos voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Le Petit Clos in Chaumont-sur-Tharonne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Le Petit Clos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Le Petit Clos scoort een 9.27 uit 10 op basis van 10 reviews.