Bed and Breakfast Chateau de L'Epilly (+Vakantiehuis)

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Chateau de L'Epilly (+Vakantiehuis)
9,1

88 reviews over Bed and Breakfast Chateau de L'Epilly (+Vakantiehuis) in het Nederlands

Met jonge kinderen

Inge
2-9-2018

Wij zijn hier een aantal dagen geweest op doorreis naar de Dordogne. Het is hier geweldig! De kinderen hebben heerlijk kunnen zwemmen en spelen (tafeltennis, trampoline, klimtoestel met schommel). De kamers zien er mooi uit, goede bedden, goed sanitair. 's Avonds kun je gezamenlijk dineren, samen met de andere gasten.

Edwin en Willemien doen er echt alles aan om het verblijf goed te laten verlopen, niets is hen te veel. Echt heel erg gastvrij!

Wij hebben genoten!

Onderweg naar de Dordogne hebben wij een overnachting gehad in dit prachtige chateau. Edwin en Willemien zijn erg gastvrij en creëren een prettige sfeer. De locatie is niet ver van de snelweg, maar je komt wel direct in een ontspannen vakantiesfeer terecht. Onze dochters namen direct een duik in het zwembad en in de avond hebben we heerlijk gegeten op het terras samen met de andere gasten. De kamers zijn schoon en van alle gemakken voorzien. Het ontbijt is prima en riant. Het is zeker een locatie om te onthouden om nog eens terug te gaan.

Altijd doen en lekker mee-eten!

Familie Van Dalen
6-8-2018

De vraag in het hoogseizoen is niet wil je hier slapen, maar kunnen Edwin en Willemien jullie ontvangen?

Het is een bijzonder mooie locatie met grote familiekamers. Voor de kinderen is vanalles te doen en het diner is heerlijk. We zijn twee avonden aangeschoven en beide avonden hebben we heerlijk gegeten. Edwin en Willemien hebben duidelijk plezier in het verzorgen van hun gasten en dat merk je aan alles. Samengevat: Atijd doen en lekker mee-eten!

Op bezoek bij de koning !

Familie Lieverdink
22-7-2018

Het is hier fantastisch. Eigenlijk geen aanvulling op alle lovende woorden. Wij komen zeker terug.

Gastvrij, rust en ontspanning!

Judith
24-10-2017

Wij hebben hier een aantal nachten. geslapen op zowel de heen- als de terugreis naar/vanuit de Dordogne. Het ligt praktisch aan de snelweg, dus je hoeft niet veel van je route af voor wat rust en ontspanning. We verbleven met onze drie tieners in de torenkamer. Wat een ruimte! Het is even een klim naar boven, maar dan heb je ook wat. Het uitzicht is ook prachtig vanuit het kasteel. Overdag konden we heerlijk toeven in de tuin en genieten van de gekoelde drankjes die je (tegen betaling) zelf uit de koelkast mag halen. Voor de kinderen was er het zwembad en WiFi ;-)! Iedere avond opnieuw heerlijk genoten van het geweldige eten! Gezellig met de andere gasten buiten aan de grote tafel. Laten we ook het uitgebreide ontbijt niet vergeten. Je komt niks tekort. Edwin en Willemien zijn enorm gastvrij, wat het verblijf erg plezierig maakt. Dus echt een aanrader voor zowel op doorreis als voor een wat langere vakantie.

Royale kamers in een sfeervol chateaux

Laura
8-9-2017

We hebben op zowel onze heenreis richting de Dordogne als op onze terugreis genoten van deze heerlijke plek. Deze overnachtingen hebben de vakantie compleet gemaakt. Genoten van de ruime kamers en de avonden tijdens de table d'hote met de andere gasten en Edwin en Willemien terwijl de kinderen heerlijk konden spelen en zwemmen. Het diner en het ontbijt waren heerlijk en zeer goed verzorgt.

Zeer fijn overnachtingsadres

VSCK
3-9-2017

Super adres om te overnachten op weg naar Zuid Frankrijk. Prima gastheer en gastvrouw. Erg gezellig, makkelijk & leuk contact met de andere gasten.

Zwembad lekker qua temperatuur, mooie trampoline en zeer goed diner 's avonds. Mooie kamer in kasteelstijl. Echt een relaxed begin (of eind) van je vakantie.

Heerlijk verblijf

Mart en Ann
24-8-2017

Mooie plek. De uitbaters zijn erg aardig. We zijn niets tekort gekomen. We hebben hier 1 nacht vertoeft maar ik had wel langer willen blijven. Het zwembad hebben we niet kunnen gebruiken vanwege dat het te koel was.

een plek om geheim te houden..

fam Woudsma
20-8-2017

Wij hebben hier 5 nachten verbleven op de terugreis en wat was het heerlijk! Prachtig chateau wat enthousiast gerund wordt door Edwin en Willemien. Mooie ruime kamers in stijl ingericht en een tuin waarin je op verschillende plekken kan zitten. Het ontbijt is heerlijk nadat we super geslapen hadden en in de avond kan je deelnemen aan tables d'hotes. Culinair gegeten, de kinderen eten tijdens het voorgerecht en die kunnen daarna spelen waarna de volwassenen het hoofdgerecht en dessert nog krijgen. Sfeer aan tafel met alle gasten was erg goed. Op het terrein een klein verwarmd zwembad en genoeg speelgoed voor de kinderen. In de omgeving is genoeg te doen en te zien maar een middagje op het chateau blijven is ook geen straf. Kortom voor herhaling vatbaar wij komen zeker terug!

Heerlijk

familie van Veen
18-9-2016

Zowel op de heen als terugreis hier overnacht in de 4 persoonskamer. Het is vlakbij de snelweg, maar je hoort hem niet. Een vriendelijke ontvangst, wat je meteen een thuisgevoel geeft. We konden meteen even opfrissen in het zwembad en ons zoontje kon zowel binnen spelen als buiten in de enorme tuin. Nette ruime kamer, met een grote luxe badkamer. Er zat zelfs een keukentje in, alleen was deze nog niet aangesloten. Het is allemaal netjes en schoon. Op de twee dagen dat wij er waren was er geen table d'hautes. Wel erg jammer, maar ze hadden pizza's of quiches die ze voor ons klaarmaakten, zodat we niet op zoek moesten naar een restaurant. Het ontbijt was prima en netjes verzorgd. Een lief, vriendelijk gezin!

Een aanrader!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Chateau de L'Epilly (+Vakantiehuis) in Chaumont-sur-Tharonne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Chateau de L'Epilly (+Vakantiehuis) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.