Bed and Breakfast Chateau de L'Epilly (+Vakantiehuis)

BedAndBreakfastWeer vandaag22°15°
Bed and Breakfast Chateau de L'Epilly (+Vakantiehuis)
9,3

84 reviews over Bed and Breakfast Chateau de L'Epilly (+Vakantiehuis) in het Nederlands

Gastvrij, rust en ontspanning!

Judith
24-10-2017

Wij hebben hier een aantal nachten. geslapen op zowel de heen- als de terugreis naar/vanuit de Dordogne. Het ligt praktisch aan de snelweg, dus je hoeft niet veel van je route af voor wat rust en ontspanning. We verbleven met onze drie tieners in de torenkamer. Wat een ruimte! Het is even een klim naar boven, maar dan heb je ook wat. Het uitzicht is ook prachtig vanuit het kasteel. Overdag konden we heerlijk toeven in de tuin en genieten van de gekoelde drankjes die je (tegen betaling) zelf uit de koelkast mag halen. Voor de kinderen was er het zwembad en WiFi ;-)! Iedere avond opnieuw heerlijk genoten van het geweldige eten! Gezellig met de andere gasten buiten aan de grote tafel. Laten we ook het uitgebreide ontbijt niet vergeten. Je komt niks tekort. Edwin en Willemien zijn enorm gastvrij, wat het verblijf erg plezierig maakt. Dus echt een aanrader voor zowel op doorreis als voor een wat langere vakantie.

Royale kamers in een sfeervol chateaux

Laura
8-9-2017

We hebben op zowel onze heenreis richting de Dordogne als op onze terugreis genoten van deze heerlijke plek. Deze overnachtingen hebben de vakantie compleet gemaakt. Genoten van de ruime kamers en de avonden tijdens de table d'hote met de andere gasten en Edwin en Willemien terwijl de kinderen heerlijk konden spelen en zwemmen. Het diner en het ontbijt waren heerlijk en zeer goed verzorgt.

Zeer fijn overnachtingsadres

VSCK
3-9-2017

Super adres om te overnachten op weg naar Zuid Frankrijk. Prima gastheer en gastvrouw. Erg gezellig, makkelijk & leuk contact met de andere gasten.

Zwembad lekker qua temperatuur, mooie trampoline en zeer goed diner 's avonds. Mooie kamer in kasteelstijl. Echt een relaxed begin (of eind) van je vakantie.

Heerlijk verblijf

Mart en Ann
24-8-2017

Mooie plek. De uitbaters zijn erg aardig. We zijn niets tekort gekomen. We hebben hier 1 nacht vertoeft maar ik had wel langer willen blijven. Het zwembad hebben we niet kunnen gebruiken vanwege dat het te koel was.

een plek om geheim te houden..

fam Woudsma
20-8-2017

Wij hebben hier 5 nachten verbleven op de terugreis en wat was het heerlijk! Prachtig chateau wat enthousiast gerund wordt door Edwin en Willemien. Mooie ruime kamers in stijl ingericht en een tuin waarin je op verschillende plekken kan zitten. Het ontbijt is heerlijk nadat we super geslapen hadden en in de avond kan je deelnemen aan tables d'hotes. Culinair gegeten, de kinderen eten tijdens het voorgerecht en die kunnen daarna spelen waarna de volwassenen het hoofdgerecht en dessert nog krijgen. Sfeer aan tafel met alle gasten was erg goed. Op het terrein een klein verwarmd zwembad en genoeg speelgoed voor de kinderen. In de omgeving is genoeg te doen en te zien maar een middagje op het chateau blijven is ook geen straf. Kortom voor herhaling vatbaar wij komen zeker terug!

Oude reviews (archief)

Heerlijk

familie van Veen
18-9-2016

Zowel op de heen als terugreis hier overnacht in de 4 persoonskamer. Het is vlakbij de snelweg, maar je hoort hem niet. Een vriendelijke ontvangst, wat je meteen een thuisgevoel geeft. We konden meteen even opfrissen in het zwembad en ons zoontje kon zowel binnen spelen als buiten in de enorme tuin. Nette ruime kamer, met een grote luxe badkamer. Er zat zelfs een keukentje in, alleen was deze nog niet aangesloten. Het is allemaal netjes en schoon. Op de twee dagen dat wij er waren was er geen table d'hautes. Wel erg jammer, maar ze hadden pizza's of quiches die ze voor ons klaarmaakten, zodat we niet op zoek moesten naar een restaurant. Het ontbijt was prima en netjes verzorgd. Een lief, vriendelijk gezin!

Een aanrader!!

Absoluut voor herhaling vatbaar

Pieter
1-9-2016

Wat een fantastische plek. Een nachtje verbleven op doorreis, maar achteraf zonde dat we maar een nachtje zijn gebleven. Na een lange rit was het even heerlijk ontspannen op het terras, de kinderen in het zwembad en dan 's avonds aanschuiven voor een superlekker diner. Na een zeer uitgebreid ontbijt de volgende dag bijna spijtig dat we weer verder op vakantie moesten.

Super!

Janet
1-9-2016

Een paar heerlijke dagen hier gespendeerd. Mooie locatie, ruime kamers, gastvrije ontvangst. Fijn, ontspannen sfeertje. Heerlijk eten, gezellig met z'n allen aan de lange tafel buiten (of anders zou het binnen zijn, ook zeker geen straf in de mooie eetkamer). Mooie omgeving, genoeg te doen. Wij vonden het geweldig!

Minder als in 2015

Fam. van der Werf
19-8-2016

Op onze terugreis hier wederom overnacht. Viel een beetje tegen deze keer omdat de kamer recent niet was schoongemaakt.Er zaten (bloed) vlekken in de onderlakens, spinnen, stofdraden en andere dode beestjes lagen in de vensterbank en hingen in de hoeken aan het plafond. En nog steeds geen washandjes aanwezig. Jammer...

Aanrader!

Familie Verheijde
14-8-2016

Zowel op de heenreis als de terugreis hier overnacht. Dat maakt de reis echt onderdeel van de vakantie. Beide keren hebben we het heerlijk gehad. Kinderen genoten van het zwembad, het eten was buitengewoon lekker, en de omgeving prachtig. Echt een plek om aan te raden dus.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Chateau de L'Epilly (+Vakantiehuis) in Chaumont-sur-Tharonne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Chateau de L'Epilly (+Vakantiehuis) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Chateau de L'Epilly (+Vakantiehuis) scoort een 9.28 uit 10 op basis van 86 reviews.