Vakantiepark Center Parcs Les Hauts de Bruyères

• Onderkomen4,3
  • Activiteiten6,0

6 tips over Vakantiepark Center Parcs Les Hauts de Bruyères

Sjoerd, 22-9-2014
Het Vip eden huisje waarin wij zaten was heerlijk, lekke ruim en luxe met sauna(infrarood) en stoomdouche, wel iets duurder maar voor ons was het toch wel erg aangenaam.
JALA, 4-8-2014

Orléans is een gezellige stad (grootte vergelijkbaar met Breda). Neem bij warm weer badkleding voor de kinderen mee om te spelen in de fonteintjes op het 'Place du Martroi'.

Zooparc de Beauval is een echte aanrader met reuzenpanda's, koala's en lamantijnen.

De liefhebbers van de bekende Franse megasupermarkten kunnen in Romorantin-Lanthenay terecht (half uur rijden vanaf het park). Naast de hyper-U en Carrefour, is er ook een mooie, net geopende, E. LeClerc (naast Decathlon).

Desiree, 8-7-2014

chambord kasteel

dierentuin van beauval

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Les Hauts de Bruyères voor je op een rij gezet:

Desiree, 8-7-2014

dierentuin van beauval - zo mooi zie je het in nederland niet.

veel bijzondere dieren in super mooie verblijven.

echt een aanrader!

Beekjes, 13-8-2013
neem een fiets mee of huur er eentje VIP liggen op 20 min. lopen van midden terrein en parkeerterrein Zone 8 ligt nog verder weg....en alles is vals plat.
Beekjes, 6-8-2013

neem je fiets mee of huur er een. de afstanden op het park zijn echt groot en park is niet echt vlak maar vals plat. gropen 0 en 8 liggen op zeker 20 minuten wandelen van de Dome en Aqua Mundo.

Fietsen langs de Loire erg mooi maar te ver van het park dan moeten fietsen op een fietsen rek mee.

Neem geld mee want voor veel actievieteiten moet je flink betalen.

Veel kastelen in de omgeving om te bezoeken.Stad BLOIS zeker bezoeken erg mooi.