Chaumont-sur-Loire

We hebben een aantal aanbieders voor Chaumont-sur-Loire voor je op een rij gezet:

Reviews over Chaumont-sur-Loire

Prachtige plek om terug te komen.

Jolanda Kouwenberg,
    15-9-2018

Vriendelijk ontvangst. Je kunt je eigen plekje zoeken op de camping, eventueel met uitzicht op de Loire. Veel ruimte en rust. Sanitair minimaal, maar voor municipalcamping verwacht je ook niet meer. Camping ligt aan de Loire, waar het mooi fietsen is. In Chaumont, op loopafstand, ligt een mooi kasteel wat je kunt bezichtigen.

Gereisd met partner in september 2018

Prima camping

Frank ten Berge,
    4-9-2015

het is een camping waar je zelf een plek kunt zoeken en "afpalen ". Het sanitair wordt twee maal daags schoongemaakt en ook in het hoogseizoen zijn toiletten etc. schoon. De ver- en geboden op deze camping zijn niet in beeld en alles ademt de sfeer van " leven en laten leven". Het is een perfecte plek om als uitvalsbasis te dienen voor een bezoek aan de kastelen van de Loire. Ook de steden Tours en Blois zijn binnen het half uur te bereiken.

Gereisd met partner in juli 2015