Camping Le Rochat-Belle Isle

6.2Voldoende

Frankrijk, Centre, Chateauroux

6.2Voldoende

• 5.9Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Le Rochat-Belle Isle voor je op een rij gezet:

Meer camping info

43 reviews over Camping Le Rochat-Belle Isle

• 7evelien09-03-2020

Prima

Prima camping, zeker als doortrekcamping. Het gehele jaar geopend, erg prettig. Vriendelijke accueil, gemakkelijk hond uitlaten direct vanaf de camping. Superdouches!

Alleen gereisd in februari 2020

• 2019
    7Conchita29-07-2019

Prima

Prima camping.wel een doortrekcamping. Sanitair oké.veel wc s en douches. Goed schoongehouden. Nabijgelegen base de loisir. Erg groot en druk bezocht door de plaatselijke bevolking. Een camping om 1 of 2 dagen te staan. Chateauroux wel aardig om in rond te lopen maar niet echt bijzonder. Vriendelijk aan de receptie. Je mag aankomen tussen de middag en zelf een plekje zoeken.luchtkussen en trampoline voor de kids.

Gereisd met partner in juli 2019

• 2Paul05-06-2019

Niet goed !

Wij waren op doorreis op 2 juni en overnachten op de camping . De camping was bijna volzet maar er waren maar 3 toiletten , 3 douches en 3 lavabo's beschikbaar ! De grote sanitaire bloc die verleden jaar nog in gebruik was is gesloten , bij vertrek zijn wij 30 km verder naar toilet geweest op een grote parking !!!! Dit vinden wij geen goede camping , de keurders mogen daar dringend eens langs gaan .

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    5C. Bukkens11-11-2018

Liever niet

Grote plaatsen. Daar is het ook mee gezegd. Goed als doortrekcamping, maar niet meer. Sanitair zeer slecht onderhouden (juni 2016) Camping stroomt ‘s avonds vol en de volgende dag weer leeg. Ongezellige doorgangscamping, gauw slapen en de volgende dag maar verder. Ik ben 2 nachten gebleven om de stad te bekijken. Dit stelt ook niet veel voor. Één lange grote winkelstraat in het centrum waar al het verkeer zich doorheen perst. In het voorseizoen geen brood. Op naar een nabij bakkertje op de fiets. Gratis wifi maar werkt met horten en stoten.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2016

• 7Roel-Jaco14-10-2018

Camping gebruikt op doorreis.

Camping gebruikt op doorreis. Goede gratis WiFi Verwarmd sanitair. Restaurant aan het meertje.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in oktober 2018

• 10Petra Wijshake06-08-2018

Komen zeker terug!!

Niet aarzelen, gewoon heen gaan. Laat je verrassen door t vriendelijke echtpaar.... De entourage is fenomenaal, Arie was erg blij!!!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Cor05-08-2018

Op de terugweg weer als het uitkomt.

Hele leuke camping voor leuk geld. Zwembad gebruik gratis . Leuk meer erbij met goede bewaking. Achter de camping soort van waterspeeltuin met heel veel springkussens 3 wachten gestaan, komen hier zeker terug.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

8jo en yvonne frijns28-08-2016

volgende keer weer

Prima stek voor 1 nacht op doorreis naar het zuiden.Wij hadden grote plaats in de schaduw. Vriendelijk personeel aan de receptie. Wij hebben s'avonds heerlijk gegeten op het terras van het restaurant aan het meertje. Er was life muziek en er werd gedanst. Prima passantencamping.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8Bart31-07-2016

Prima; week in mobile home

Wij hadden twee mobile homes gehuurd voor een week en ons gezelschap bestond uit 4 volwassenen en 2 baby's. De camping is rustig en groen. De plekken zijn ruim en er is voldoende zon en schaduw aanwezig. De campingeigenaar is zeer vriendelijk en behulpzaam. Op de camping zelf zijn niet zoveel voorzieningen. Maar in de buurt is alles aanwezig. Net buiten de camping is een mooi meer met strandje. Daar kun je zwemmen en zonnen. Er is daar ook een speeltuin voor kinderen. Het restaurant wat erbij is, is heel goed. Veel lokale Fransen komen hier lunchen en dineren. Verder ligt aan de overkant van de ingang een groot overdekt zwembad waar je gratis naartoe kunt. Er is ook een buiten zwemparadijs aan de andere kant van de camping. Iets verderop ligt Chateauroux wat een prima plaats is om te gaan bekijken en te winkelen. Het zou mooi zijn als de camping zou uitbreiden met een winkeltje en een barretje waar je eventueel ook iets zou kunnen eten. Dit is over het algemeen wel een doorreiscamping. De meeste bezoekers komen laat in de middag en gaan de volgende ochtend weer weg. Dit zorgt ervoor dat er niet zoveel contact is tussen de bezoekers. Wij hebben hier een week gestaan, maar vonden dit niet erg, omdat we zelf met een gezelschap waren.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 1Jos de Vries24-07-2016

Verschrikkelijk!!!!

Waardeloze dienstverlening ! Asociale leiding !

Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

Camping Le Rochat-Belle Isle info