Kleine hotelsWeer vandaag38°19°
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Le Rochat-Belle Isle voor je op een rij gezet:

29 reviews over Camping Le Rochat-Belle Isle in het Nederlands

Niet goed !

Paul
5-6-2019

Wij waren op doorreis op 2 juni en overnachten op de camping . De camping was bijna volzet maar er waren maar 3 toiletten , 3 douches en 3 lavabo's beschikbaar ! De grote sanitaire bloc die verleden jaar nog in gebruik was is gesloten , bij vertrek zijn wij 30 km verder naar toilet geweest op een grote parking !!!! Dit vinden wij geen goede camping , de keurders mogen daar dringend eens langs gaan .

Gereisd Met partner in juni 2019

Liever niet

C. Bukkens
11-11-2018

Grote plaatsen. Daar is het ook mee gezegd. Goed als doortrekcamping, maar niet meer. Sanitair zeer slecht onderhouden (juni 2016) Camping stroomt ‘s avonds vol en de volgende dag weer leeg. Ongezellige doorgangscamping, gauw slapen en de volgende dag maar verder. Ik ben 2 nachten gebleven om de stad te bekijken. Dit stelt ook niet veel voor. Één lange grote winkelstraat in het centrum waar al het verkeer zich doorheen perst. In het voorseizoen geen brood. Op naar een nabij bakkertje op de fiets. Gratis wifi maar werkt met horten en stoten.

Camping gebruikt op doorreis.

Roel-Jaco
14-10-2018

Camping gebruikt op doorreis. Goede gratis WiFi Verwarmd sanitair. Restaurant aan het meertje.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Komen zeker terug!!

Petra Wijshake
6-8-2018

Niet aarzelen, gewoon heen gaan. Laat je verrassen door t vriendelijke echtpaar.... De entourage is fenomenaal, Arie was erg blij!!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Op de terugweg weer als het uitkomt.

Cor
5-8-2018

Hele leuke camping voor leuk geld. Zwembad gebruik gratis . Leuk meer erbij met goede bewaking. Achter de camping soort van waterspeeltuin met heel veel springkussens 3 wachten gestaan, komen hier zeker terug.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

volgende keer weer

jo en yvonne frijns
28-8-2016

Prima stek voor 1 nacht op doorreis naar het zuiden.Wij hadden grote plaats in de schaduw. Vriendelijk personeel aan de receptie. Wij hebben s'avonds heerlijk gegeten op het terras van het restaurant aan het meertje. Er was life muziek en er werd gedanst. Prima passantencamping.

Gereisd Met partner in augustus 2016

Prima; week in mobile home

Bart
31-7-2016

Wij hadden twee mobile homes gehuurd voor een week en ons gezelschap bestond uit 4 volwassenen en 2 baby's. De camping is rustig en groen. De plekken zijn ruim en er is voldoende zon en schaduw aanwezig. De campingeigenaar is zeer vriendelijk en behulpzaam. Op de camping zelf zijn niet zoveel voorzieningen. Maar in de buurt is alles aanwezig. Net buiten de camping is een mooi meer met strandje. Daar kun je zwemmen en zonnen. Er is daar ook een speeltuin voor kinderen. Het restaurant wat erbij is, is heel goed. Veel lokale Fransen komen hier lunchen en dineren. Verder ligt aan de overkant van de ingang een groot overdekt zwembad waar je gratis naartoe kunt. Er is ook een buiten zwemparadijs aan de andere kant van de camping. Iets verderop ligt Chateauroux wat een prima plaats is om te gaan bekijken en te winkelen. Het zou mooi zijn als de camping zou uitbreiden met een winkeltje en een barretje waar je eventueel ook iets zou kunnen eten. Dit is over het algemeen wel een doorreiscamping. De meeste bezoekers komen laat in de middag en gaan de volgende ochtend weer weg. Dit zorgt ervoor dat er niet zoveel contact is tussen de bezoekers. Wij hebben hier een week gestaan, maar vonden dit niet erg, omdat we zelf met een gezelschap waren.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Verschrikkelijk!!!!

Jos de Vries
24-7-2016

Waardeloze dienstverlening ! Asociale leiding !

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2016

verwaarloosd

vissers leo
      29-6-2016

hebben deze camping enkele jaren geleden bezocht en alles prima in orde. nu verwaarloosd met nieuwe eigenaars (gerants) . sanitair blok gewoon gesloten en enkel wintersanitair beschikbaar. koud water en twee w.c.'s voor de hele camping. camping had ook wel zwaar te lijden onder de hevige regens van de laatste tijd maar dit is uiteraard geen excuus om het allemaal maar op zijn beloop te laten.

Gereisd Met partner in juni 2016

eindelijk weer een fijne beheerder.

Bakker
      26-6-2016

Nieuwe beheerders met aandacht voor de gasten en sanitair. Wifi sterk verbeterd. Veel onderhoud gedaan en minder regeltjes aangeplakt....ga zo door.

• Aantal campingplaatsen50 tot 200

• Overige servicesFietsverhuur, Wasserette

• Autovrij parkJa

• WatersportKanoën, Vissen
      • Sport & SpelBowling, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Rochat-Belle Isle in Chateauroux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Rochat-Belle Isle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.