Camping La Maltournee

Meer campinginfo

8 reviews over Camping La Maltournee

• 6Marjolein Walraven09-08-2019

Nooit meer

Jaren hier heel prettig verbleven voor langere tijd. Zelf een plekje uitzoeken en we konden altijd aan de Loire kant staan, nu niet, was alleen voor campers en alles was gereserveerd dus voor 1 of 2 nachten kon het niet. We werden Door de uitbater naar een hoek achterin de camping gebracht waar je een fiets nodig had om naar het toiletgebouw te gaan. Die nacht waren er nagenoeg wel 8 plaatsen vrij aan de kant van de rivier. Naast ons kwam een franse camper te staan zodat we geen uitzicht hadden. Zelfs fietsers werden gedirigeerd naar een plek ver weg. Ook was er geen broodservice en geen wifi. Deze nieuwe uitbaters hebben het echt niet begrepen. Toen we de volgende ochtend verhaal gingen halen sprak de dame ineens geen Engels meer.

• 6Staat v/h sanitair

• 2018
      7Ingrid Lips18-09-2018

Prijs beetje hoog in naseizoen

Leuke camping vlakbij brug. Goede fietsroutes. Helaas in het naseizoen weinig mogelijkheid om ergens te eten. Sanitair zeer schoon. Douches krap maar wel heel warm. Mochten vrij een plek uitzoeken. Best lastig als je elektriciteit nodig hebt maar de weinige paaltjes al bezet zijn. Wil niet weten hoe dit in de zomer is. Verder vriendelijke ontvangst, helaas was het winkeltje al dicht ijn het naseizoen, maar lopend of op de fiets ben je zo in het dorpje.

• 6Staat v/h sanitair

• 10Fa Prins26-07-2018

Aanrader

Prachtige rustige camping aan de Loire, waar gelukkig in gezwommen werd. Fijn vanwege de tropische hitte. Prachtige bomen op het terrein en plek zat, ook aan de Loire. Leuk authentiek stadje, top bakkertje, restaurantjes en buiten het centrum een nieuwe grote Super U. Sanitair is modern en brandschoon, warm water voor douche, was en afwas is inclusief de zeer schappelijke prijs. Mooi gefietst aan de Loire, richting Gien, saai stadje, en Orleans, wel erg de moeite waard.

• 10Staat v/h sanitair

• Oude reviews

9Nanda10-08-2015

Heerlijk rustig

een prachtig gelegen camping aan de oever van de Loire. We konden zelf een plek uitkiezen. gelukkig was er een plaats vrij met uitzicht over de Loire. Heerlijke fietstochten gemaakt naar Orléans (30 km) en Sully (20 km). Chateauneuf is ook een leuk stadje met een paar leuke winkels en een paar restaurants. Het dorpje ligt echt maar 1 km van de camping af. Precies genoeg voor een paar dagen. Sanitair was heel schoon en de sfeer gemoedelijk. Meestal mensen die de camping als "doorgangscamping" gebruiken.

• 10Staat v/h sanitair

• 5Ron Tempelaars13-07-2015

Mooie plek, matig personeel

Zeer vriendelijk gelegen camping aan de Loire. Het is erg prettig dat de vrijheid om zelf een plek te zoeken hier nog bestaat. De plekken zijn erg ruim. Wel lagen er vanaf het moment dat wij aankwamen tot het moment dat we weggingen twee jonge honden aan de ketting, een meter of 25 van onze campingplaats. Deze honden waren van een campingmedewerker die er geen enkele aandacht aan besteedde. Dierenmishandeling in mijn optiek.

• 7Staat v/h sanitair

• 5minthe01-08-2014

een mooie plek

Een mooie plek met leuke plaatsen langs de Loire. Als het sanitair ook nog eens zou worden schoongemaakt, is het een ideale camping om enige tijd te blijven.

• 1Staat v/h sanitair

• 8Hans23-08-2011

leuke plek om te fietsen

Een eenvoudige camping langs de Loire met mooie plaatsen en goed sanitair.Goede uitvalsbasis voor de Loire a Velo.

• 8Staat v/h sanitair

0 tips over Camping La Maltournee