Reviews over Châteauneuf-sur-Loire

Prijs beetje hoog in naseizoen

Ingrid Lips,
    18-9-2018

Leuke camping vlakbij brug. Goede fietsroutes. Helaas in het naseizoen weinig mogelijkheid om ergens te eten. Sanitair zeer schoon. Douches krap maar wel heel warm. Mochten vrij een plek uitzoeken. Best lastig als je elektriciteit nodig hebt maar de weinige paaltjes al bezet zijn. Wil niet weten hoe dit in de zomer is. Verder vriendelijke ontvangst, helaas was het winkeltje al dicht ijn het naseizoen, maar lopend of op de fiets ben je zo in het dorpje.

Aanrader

Fa Prins,
    26-7-2018

Prachtige rustige camping aan de Loire, waar gelukkig in gezwommen werd. Fijn vanwege de tropische hitte. Prachtige bomen op het terrein en plek zat, ook aan de Loire. Leuk authentiek stadje, top bakkertje, restaurantjes en buiten het centrum een nieuwe grote Super U. Sanitair is modern en brandschoon, warm water voor douche, was en afwas is inclusief de zeer schappelijke prijs. Mooi gefietst aan de Loire, richting Gien, saai stadje, en Orleans, wel erg de moeite waard.

Heerlijk rustig

Nanda,
    10-8-2015

een prachtig gelegen camping aan de oever van de Loire. We konden zelf een plek uitkiezen. gelukkig was er een plaats vrij met uitzicht over de Loire. Heerlijke fietstochten gemaakt naar Orléans (30 km) en Sully (20 km). Chateauneuf is ook een leuk stadje met een paar leuke winkels en een paar restaurants. Het dorpje ligt echt maar 1 km van de camping af. Precies genoeg voor een paar dagen. Sanitair was heel schoon en de sfeer gemoedelijk. Meestal mensen die de camping als "doorgangscamping" gebruiken.

Verrassend !

roosjes_1,
    14-9-2012

Deze accomodatie geboekt als stop-over naar hetzuiden van Frankrijk. Het is een klein hotel met 7 kamers allen voorzien van een eigen badkamer. De kamers 1 t/m 4 zijn wat kleiner maar nog steeds voorzien van alle gemakken (incl. gratis wifi). Hotel wordt gerund door een jong echtpaar dat bijzonder gastvrij is. Je voelt je meteen welkom. Het hotel ligt aan de doorgaande weg door het stadje, dat levert voor de kamers aan de voorkant wel het nodige straatgeluid op. En eigenlijk is dat het enige nadelige dat ik kan opmerken. Goede bedden, schoon, mooie entree, keurige ontbijtzaal, prima Frans ontbijt, voldoende parkeerruimte. Absoluut prima hotel zeker voor die prijs!

leuke plek om te fietsen

Hans,
    23-8-2011

Een eenvoudige camping langs de Loire met mooie plaatsen en goed sanitair.Goede uitvalsbasis voor de Loire a Velo.

Châteauneuf-sur-Loire scoort een 7,3 uit 10, op basis van 3 reviews