Reviews over Châteaumeillant (Cher)

Heerlijk vegetarisch in Frankrijk!

Mark & Miryam,
    13-12-2015

Wij bezoeken Le Paradis gemiddeld 3 keer per jaar. Vlees- en viseters komen hier uitstekend aan hun trekken maar eigenaar Cor verrast ons al jaren met originele vegetarische gerechten op het Franse platteland. De gastvrijheid van Ineke maakt het bezoek compleet. Echt een aanrader!

Aanrader

willeke ,
    27-4-2015

Na een paar weken voorpret hebben we dit weekend weer een bezoekje gebracht aan Cor en Ineke. Cor heeft weer fantastisch voor ons gekookt! We zijn weer heerlijk in de watten gelegd. Het is voor ons een feestje om bij Cor en Ineke te eten. Echte aanrader!

gezellig vakantiehuis met fantastisch zwembad

rainbow,
    2-9-2014

Dit klein, maar gezellig vakantiehuis is gelegen aan de bosrand bij een boerderij. Omringd door weiden met vaarzen en tussen de landerijen, heb je gegarandeerd rust en privacy. 's Avonds absolute stilte, buiten het geroep van enkele bosuilen is het er muisstil, en volslagen donker. Perfecte plaats om te onthaasten. Toch is Chateaumeillant zelf op enkele minuten vlot bereikbaar.

Kleine compacte kamers, maar functioneel en gezellig ingericht. Alle keukengerei aanwezig, en gedekte bedden bij aankomst.

Vriendelijk onthaal. Kindvriendelijk!

Groot pluspunt hier is het gigantisch zwembad, net achter de boerderij, slechts enkele minuten wandelen van het huisje vandaan. Veel zwembadspeelgoed aanwezig, voor groot en klein. Het zwembad kan bij minder mooi weer overkapt worden, zodat je het optimaal kan gebruiken.

Ideaal voor de rustzoekers, de natuurliefhebbers, en gezinnen met kleine kinderen.

Fantastisch gegeten!

Romee,
    2-8-2014

Iedere zomer ga ik wel een keer eten bij Le Paradis! Heerlijk is het om verwend te worden door chef Cor en zijn Ineke. Altijd klopt alles weer. Zodra ik weer in de buurt ben, ga ik zeker weer!

Absolute aanrader

willeke,
    6-4-2014

Vorig jaar een paar nachtjes gelogeerd bij deze fijne mensen. Dit jaar zijn we speciaal langs geweest om ons weer een avond te laten verwennen door de chef en zijn vrouw. We hebben weer genoten! Volgend jaar zeker weer terug :-)

Châteaumeillant (Cher) scoort een 8,8 uit 10, op basis van 4 reviews