Camping Municipal de Vauchevrier

3 reviews over Camping Municipal de Vauchevrier in het Nederlands

Leuke doorreiscamping

Fam. Muldrs
19-8-2017

Dit jaar op zowel de heen- als de terugreis een nachtje op deze camping gestaan. De camping ligt mooi aan de rand van het stadje. Let op dat je niet de navigatie volgt maar de borden. Je wordt anders dwars door het stadje met héél nauwe straatjes gestuurd!!

De camping is bijna geheel verlaten. Op beide dagen stonden er niet meer dan 10 bezoekers. Jammer want het is er best leuk. Het sanitair is schoon genoeg voor een overnachtingscamping. Medewerkers bij de receptie erg behulpzaammen doen hun uiterste best zicht in alle talen verstaanbaar te maken. Er is inderdaad wat geluid van de achterlangslopende RN maar daar is mee te voor een nachtje. Het gemeente zwembad is inmiddels klaar. Geheel overdekt maar beide keren gesloten.

Als je de gelegenheid hebt, kom wat vroeger aan en loop de berg op naar het chateau. Een prachtig uitzicht en mooie natuur.

Eetgelegenheden zijn er niet, ook voor een boodschap moet je het dorp in. Een intermarche ligt op nog geen km van de camping

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Fijne doorreiscamping

Ryanne
22-12-2015

Mooie camping, dichtbij het dorpje. Niet te ver van de snelweg, makkelijk te rijden vanaf Nederland in 1 dag met de caravan. Jammer dat de Route National dichtbij de camping langskomt. Dit geeft wat verkeerslawaai. Maar niet echt last van gehad. Dit jaar was het tweede jaar dat we hier overnacht hebben. Het is heel rustig op de camping ook al ligt het maar 10 km van de snelweg. Schoon toiletgebouw. Bij de receptie spreek men Engels en Frans. Misschien dat volgend jaar(2016) het zwembad wel klaar is.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Parkachtig aangelegd

ryanneower
29-9-2014

Een verrassende camping voor weinig geld. Op doorreis naar de Atlantische kust is dit een heel goede camping om te bezoeken. Niet druk en zeer ruime plaatsen. Dit jaar waren ze bezig met een overdekt gemeente zwembad naast de camping aan te leggen. Alleen dehoger gelegen RN weg maakt wel wat lawaai. Maar we hebben heerlijk geslapen. Er is 1 oud sanitairgebowu en een nieuw, de nieuwe was heel schoon. DE oude wat minder.Kortom voor herhaling vatbaar. Goed te rijden in 1 dag vanuit Nederland met caravan. Zelfs op rode zondag was er nog voldoende plaats.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Aug 03 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Municipal de Vauchevrier

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal de Vauchevrier in Château-Renault (Indre et Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal de Vauchevrier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.