7,8

• Sfeer in stad8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Kyriad Chartres voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Kyriad Chartres in het Nederlands

Nooit meer

Marianne, 2-8-2010

We waren hier met een klein gezin en het hotel oogt modern. Echter, personeel uiterst onpersoonlijk. De kamer stinkt muf en het raam kan op de begane grond niet open blijven, wegens inbrekersgevaar, ze stappen zo binnen. Dus benauwd. Airco doet het niet. Het restaurant is kil, bediening zeer traag en onvriendelijk. Prijs duur en het eten is er ronduit vies. Wat een slechte kok. De sfeer is erg kil. Kortom, voor ons eens maar nooit weer en slechte prijs kwaliteit verhouding. Voor ons: nooit meer. Wel een mooie TV trouwens.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kyriad Chartres in Chartres (Eure et Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kyriad Chartres zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kyriad Chartres scoort een 7.75 uit 10 op basis van 49 reviews.