Hotel Ibis Budget Chartres

Kleine hotelsWeer vandaag23°11°
Hotel Ibis Budget Chartres

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Budget Chartres voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ibis Budget Chartres in het Nederlands

Redelijk hotel,echt budget

A.H. (Bert)
16-7-2013

Voormalig Etap, nu Ibis Budget hotel heeft eenvoudige kamers. Kamer was schoon, bed was goed. Kamer met TV en gratis WIFI. Voor € 5,95 pp eenvoudig ontbijt, er werd goed aangevuld. Ligging gunstig vlakbij de snelweg, restaurant dichtbij,parkeerplaats afgesloten.Voor € 61,= voor 2 personen met ontbijt kan je je hier geen buil aan vallen

Gereisd Met partner in juni 2013

• RokenToegestaan

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Krant

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Budget Chartres in Chartres (Eure et Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Budget Chartres zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.