Hotel Best Western Grand Monarque

8.7Fantastisch

Frankrijk, Centre, Chartres (Eure et Loire)

Op vakantie geweest naar Best Western Grand Monarque?

8.7Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Grand Monarque voor je op een rij gezet:

• Sauna

3 reviews over Hotel Best Western Grand Monarque

• 9Mirjam Bouwense29-08-2015

Mooi hotel, vriendelijke staff

Mooi typisch Frans hotel. Schoon, vriendelijk personeel, altijd hulpvaardig. Kamers netjes, bedden goed, badkamer schoon en prima. Midden in centrum. Restaurant/bistro een aanrader! Spa en kapper niet geweest, dat was teleurstellend. Niet vriendelijk daar en ondanks dat ik gevraagd had of ik moest reserveren en dat zgn niet nodig was, bleek dit toch zo te zijn. Geen plek dus voor behandelingen of kapper, terwijl je toch ook vd spa komt. Naar kapper op de hoek geweest rechts vh hotel... Die was prima! Lichtshows op kerk enz een aanrader. Kleine lift, met rolstoel of buggy lastig om naar binnen te gaan wegens trap bij ingang. Verder prima tevreden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 8Moedersss18-07-2011

Zeer aangenaam - lawaai vanuit het restaurant

Het hotel heeft een zeer centrale ligging en ligt op loopafstand van de Kathedraal. De inrichting is zeer klassiek met zeer veel fluweel en stoffen behang aan de muren. Hier en daar een beetje " over the top". Er is geen airco, wat je van een hotel in deze prijsklasse wel mag verwachten. Een lawaaiige ventilator stond wel op de kamer. De bedden waren groot met zachte matrassen. We hadden een extra bed voor ons kind en dat was een opvouwbaar logeerbed. Flatscreen TV waarvan CNN de enige Engelstalige was. Minibar aanwezig, Wifi is gratis.De lift is zeer klein. Drie personen zonder bagage passen maar net. Minpunt: 's avonds veel herrie van restaurant en keuken vanuit binnenplaats. De prive parking van het hotel dient vooraf gereserveerd te worden want die was vol toen wij er gebruik van wilden maken. Een ondergrondse Q-Park parkeergarage is tegenover het hotel. De uitgang per lift is recht tegenover de ingang van het hotel. Parkeren kostte ons van 18:00-08:30 uur Euro 8,= (in juli 2011)

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

• 9karin18-07-2009

prettig en comfortabel

aangename luxe, zeer goede bistro, centraal gelegen op loopafstand van de cathedraal. Ontbijt wat aan de prijzige kant

Gereisd met partner in mei 2009

Hotel Best Western Grand Monarque info