vakanties Chartres (Eure et Loire)

Reviews over Chartres (Eure et Loire)

doorgangscamping

Nicole,
    17-7-2018

Oude municipalcamping. Terrein = parkachtig met veel grote bomen, matig onderhouden (8/10)en 's avonds veel muggen. Sanitair oud maar redelijk onderhouden (6/10). Onthaal niet supervriendelijk maar correct. Op wandelafstand van de stad (vraag een plan aan het onthaal)

Goed gelegen

Louise,
    31-8-2017

We stonden hier 1 nacht, was prima. Zelf een plekje mogen zoeken. Voor campers een goede laad- en losplaats.

Het sanitair : echt Frans met hurktoiletten. Ik heb maar 1 toilet kunnen vinden om gewoon op te zitten. Geen stopcontact geschikt voor föhn, alleen scheerapparaat kon erin. En wederom onvoldoende haken. Wel redelijk schoon.

Met de fiets naar de stad geweest, moesten even het pad langs de rivier zoeken en dan zit er wel wat klimmen en dalen in. Maar erg mooie stad met prachtige cathedraal.

Er was brood te bestellen en een snackservice.

Veel doorgangers op deze camping, hij liep in de loop van de avond compleet vol.

Dus zorg dat je op tijd bent.

Eenvoudige, maar prima camping

Liesbeth,
    6-8-2017

Het is een eenvoudige, gemoedelijke camping. Geschikt voor doorreis of om Chartres te bezoeken. Sanitair is verouderd, maar wel schoon. Er zijn hurktoiletten, maar ook gewone (zonder bril). Relatief duur in vergelijking met andere (lees: luxere) stadscampings in steden rondom Parijs (wij betaalden 42 euro voor zes personen, exclusief elektriciteit)

Prima rustige camping voor bezoek aan chartres

Fam de Win,
    26-7-2017

Prima ontvangst, vrije plaatskeuze van ruime plaatsen. Het sanitair was ok. Rustige nachten en op loopafstand ( ruim half uur) van het oude centrum van Chartres met zijn indrukwekkende kathedraal. Wij stonden hier 2 nachten juli. Vrije WiFi, alleen bij de receptie.

Net hotel

rtvd,
    22-4-2017

Plus: Net hotel helemaal midden in het centrum. Met airco en gratis wifi. De superior kamers zijn mooi ruim. Zeker onze kamer (nr 130) die zich net in een knik van het gebouw bevond. Het personeel is hulpvaardig en vriendelijk. De prijs-kwaliteit verhouding (actie 40% zomerkorting en gratis ontbijt) is OK. Anders zou het te duur zijn. Tegenover het hotel is onder en groot plein een zeer ruime openbare parkeergarage. Via het hotel kost een parkeerticket €15 per etmaal (anders €19,80).

Min: Het ontbijt kan wel wat beter. Het aanbod was nogal aan de magere kant.

Chartres (Eure et Loire) scoort een 9,1 uit 10, op basis van 17 reviews