Bed and Breakfast Chaillac Bed & Breakfast

Bed and Breakfast Chaillac Bed & Breakfast

9.6Fenomenaal

Frankrijk, Centre, Chaillac

9.6Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Chaillac Bed & Breakfast voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

12 reviews over Bed and Breakfast Chaillac Bed & Breakfast

• 10nathalie g30-07-2013

Schitterende B&B met een fantastische chef-kok

Wij proberen onze reis zo te plannen dat we zeker een tussenstop hebben in Chaillac. Heerlijke B&B, zeer netjes, vriendelijk en steeds met een super-lekker diner. We kwamen hier nu 3 keer en hadden steeds een fantastische service, een zalige nachtrust. Echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 10Barbara Jane29-10-2012

Geweldige Bed en Breakfast! Plus dineren!

Matthew (de engelse eigenaar, kok en gastheer) en Bob (de hond) geven je een zeer welkom gevoel. Zowel de kamer als badkamer zijn keurig en je kan er met veel plezier voor meerdere nachten verblijven. Een echte aanrader als je er lekker even tussenuit wilt of als overnachting op doorreis. De eerste nacht hebben we ons culinair laten verwennen door Matthew, en hadden spijt dat we dat de 2e avond niet hebben laten doen. Buiten het seizoen is er in de omgeving weinig te vinden waar je gezellig en zo lekker kunt eten. Matthew and Bob, Thanks!!

Gereisd met partner in oktober 2012

• 9E. Vilé24-07-2012

Mooie accomodatie en heerlijk eten!

Na een lange reis hebben we hier overnacht incl. diner. Prijs-kwaliteit verhouding is perfect. We hebben met 2 gezinnen incl. diner voor €200,00 overnacht. Het eten was echt heerlijk, speciaal voor de kinderen spaghetti en voor volwassenen 3 gangen diner, echt een aanrader. Stijlvol ingerichte kamers en mooie, schone badkamer. Inmiddels is de B&B uitgebreid en woont Matthew naast de B&B, dus geen gedeelde woonkamer/keuken meer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 10bangkokconfused23-04-2012

“B&B met chef-kok, wat wil je nog meer!!!”

Voor de tweede keer hebben wij het genoegen mogen beleven om in dit B&B te logeren. Logeren en jezelf thuis voelen, dat is eigenlijk wat het is. Een gastheer, Matt, die samen met Bob de hond uitkijkt naar je komst om er vervolgens alles aan te doen om je verblijf zo prettig mogelijk te maken. Een heerlijk Frans ontbijt op de tijd die wordt gewenst, een diner die meer dan vijf sterren verdient en een schone en ruime slaapkamer waar je heerlijk in slaap kan vallen na dat heerlijke diner. En mocht je je willen verfrissen, ook de badkamer heeft ruime afmetingen en is voorzien van alles wat nodig is. Kortom een aanrader voor een tussenstop!!!

Gereisd met partner in januari 2012

• 8JF_Wolf13-07-2010

Bed and Breakfast Chaillac: fantastisch

Prima bed en breakfast. Matthew doet alles om het naar je zin te maken. Kamers zijn prima, zeer gezellig. Achter de B&B is een kleine tuin. In deze tuin krijg je het diner en ontbijt. Diner is geweldig. Al met al een goede plaats om een tussenstop te maken op je doorreis. In het dorpje zelf is niks te doen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2010

• 8pascal vanderlinden09-06-2010

prima accomodatie

Een leuke adres. Wij verbleven in de asia room. Een prachtige sfeervolle kamer met leuke accessoires die gastheer Matthew zelf heeft uitgezocht tijdens zijn reizen naar azie. Matthew is overigens een formidabele kok. Als ik dan toch 1 minpuntje moet opnoemen is dat je kunt verblijven in de woonkamer/keuken, maar dat deze van matthew zelf is, dus als je privacy wilt moet je toch echt op je kamer verblijven. Hier word echter (langzaam) aan gewerkt zodat de gast optimale privacy heeft. Aanrader

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

Bed and Breakfast Chaillac Bed & Breakfast info