Hotel Chateau de la Rozelle

8.5Fantastisch

Hotel Info

• Jacuzzi
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Chateau de la Rozelle voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Chateau de la Rozelle

• 8Jan DE BACKER17-08-2019

Prima hotel als men de kastelen in de buurt wenst

We zochten een hotel om de kastelen van de Loire vallei nog eens te bezoeken. Dit hotel is op dit vlak prima gelegen. Het onthaal was heel hartelijk. Het gebouw is eerder een oud statig herenhuis dan een kasteel, maar onder meer dankzij de twee salons heeft het een zekere grandeur. Jammer is wel dat het grasperk rondom het hotel er wat verwaarloosd bij ligt.
    Onze kamer was goed gerenoveerd, met een eigentijdse badkamer (met bad met douchewand), airco en tv. Jammer genoeg geen kleine koelkast of minibar. Gezien het erg warme weer zou dat zeer handig geweest zijn. Het ontbijt werd geserveerd in de mooie wintertuin en was naar Franse normen vrij volledig. Croissants, stokbrood, confituren, franse kaas, fruitsap en indien gewest een zacht of hard gekookt eitje. Koffie werd geserveerd in individuele kannetjes.
    Dit is zeker een prima hotel als men de kastelen in de buurt wenst te bezoeken.

• 2018
    9Nico Danebroek28-07-2018

Fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar!

Het hotel heeft een mooie uitstraling. De ligging is bosrijk met mooie oude bomen. De weg welke enkele honderden meters verder ligt is niet of nauwelijks hoorbaar. De inrichting is smaakvol en modern. De uitstekende bedden (boxspring) worden dagelijks verschoond. De badkamer is van alle gemakken voorzien en bijzonder proper. De airco in de kamer is nagenoeg geluidloos en koelt uitstekend (het was ruim 30 graden toen wij er waren) De ontvangst is zeer vriendelijk en men is bijzonder behulpzaam. Het ontbijt is perfect; aan niets ontbreekt het. Het is diner is goed en de (redelijke) prijs zeker waard. Al met al, wij hebben een bijzonder prettige week gehad.

0 tips over Hotel Chateau de la Rozelle

0 vragen over Hotel Chateau de la Rozelle