Hotel La Caillere

Kleine hotelsWeer vandaag15°9°

We hebben een aantal aanbieders voor La Caillere voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel La Caillere in het Nederlands

Wij waren de eerste gasten van het jonge echtpaar dat dit hotel heeft overgenomen. de kamers zijn eenvoudig maar het hotel is verder prima . Schoon en verzorgd . Het hotel draagt nog de sporen van 70 jarige vorige eigenaar,maar dat zal met deze nieuwe jonge eigenaren zeker gaan veranderen. Het eten was voortreffelijk met recht nu table distinguee ! Ook ontbijt is goed . Ontvangst en service prima, eigenaressen spreekt Engels. Van harte aanbevolen voor het verkennen van de Loire streek. Blois is een mooie gezellige stad.

Gereisd met partner in Thu Mar 21 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

zal het nooit meer proberen

Onneke
31-8-2010

Dit hotel heeft de slechtste dienstverlening die ik ooit heb meegemaakt! Bij aankomst in het hotel bleek onze kamer al aan iemand anders verhuurd te zijn, ondanks een bevestiging van mijn kant met credit card en een bevestigingsmail van hun kant. De uitleg was dat ze de door hen verstuurde bevestigingsmail niet meer hadden kunnen traceren (ik had het door mij thuis geprinte exemplaar ervan aan de balie in mijn handen!) en omdat ik overdag mijn gsm niet had opgenomen, hadden ze de kamer maar verder verhuurd. Daar stonden mijn kinderen en ik dan; km's gereden en het werd al donker. Ik ben beleefd gebleven omdat de dienstdoende idioot wist dat hij verkeerd zat en beloofde rond te bellen voor andere accommodatie. Uiteindelijk is het gelukt in een dorpje zo'n 20 km verderop en het was duidelijk niet van hetzelfde niveau als dat ik initieel had geboekt.......

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010
2008

al meerdere malen door ons bezocht, en steeds weer zijn we verrast door dit charmante hotel in een rustige omgeving, waar je heerlijk kunt eten. Prima stek om de kastelen van de Loire te bezoeken of voor een fietsvakantie.

Gereisd met vrienden in Thu Jun 26 2008 20:41:13 GMT+0000 (UTC)

We hebben een aantal aanbieders voor La Caillere voor je op een rij gezet:

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Krant, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Caillere in Cande sur Beuvron (Loir et Cher), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Caillere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.