Bed and Breakfast Chateau de la Brosse

BedAndBreakfastWeer vandaag20°7°
Bed and Breakfast Chateau de la Brosse
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Chateau de la Brosse voor je op een rij gezet:

3 reviews over Bed and Breakfast Chateau de la Brosse in het Nederlands

Met jonge kinderen

Plek is mooi, maar minimaal onderhouden.

Annemiek
28-8-2016

Wij wilden leuk overnachten op weg naar het zuiden. Kamer was erg mooi, sfeervol en netjes. Om het kasteel heen was het slecht onderhouden. Zwembad lag er verloren bij, veel kapot kinderspeelgoed. Eigenaar vriendelijk.

Oase van rust

Katrijn Van Lancker
23-6-2014

Een prachtige plek waar je je meteen thuisvoelt! Het domein ligt tussen de wijnvelden, heeft een eigen bos en grote vijver. een echte oase van rust!

Een ideale plek om kinderen te laten ravotten en zelf te genieten van een glaasje wijn.

In het kasteel zijn er 4 kamers, zowel voor koppeltjes als families. allemaal mooi en verzorgd.

Op het kasteeldomein is er ook een gîte voor 4 personen of 6 personen, met een eigen tuintje.

Het ontbijt is lekker en uitgebreid. s avonds kan je vragen om mee te eten of een snack te bestellen.

We werden nooit teleurgesteld! Elke maaltijd was een feest!

De eigenaars zijn gepassioneerd door de polosport, dus wie zich geroepen voelt kan zich altijd eens wagen aan een partijtje polo.

Sinds kort is er ook een zwembad op het terrein.

Betalen kan je cash of via overschrijving.

Bourges en Vierzon zijn vlakbij. Prachtige fiets omgeving.

Kortom genieten!

Bedankt voor het aangename verblijf en superontvangst Caroline en Frédérique!

Via bookings.com deze B&B gevonden. We wilden graag (gezin met kinderen 5 en 1) een tussenstop onderweg naar de Dordogne. Het was ons zo goed bevallen dat we op de terugreis wederom een nachtje hier rechtstreeks via de eigenaren geboekt hebben. Op heenreis verbleven we in maison rouge, op de terugreis in het kasteel. Toen was ook het zwembad open. De eigenaren hebben zelf kinderen, dus voor onze kids was er voldoende speelgoed, fietsjes e.d. Zeer gemoedelijk, gastvrij en iets anders dan een hotelletje langs de snelweg! Heerlijk gegeten, geen kaart, maar gewoon enkele eenvoudige gerechten van o.a. streekproducten. Ontbijt goed verzorgd! Voor 2014 hebben we wederom geboekt voor de heenreis, blijven zelfs een nachtje langer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Chateau de la Brosse in Brinay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Chateau de la Brosse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.