Camping Le Martinet

3 reviews over Camping Le Martinet in het Nederlands

een hele goede camping

leo en koosje
18-1-2016

prima fietsomgeving mooi route boekje bij de receptie

mooie plaatsen, gezellige ontvangst ,goed sanitair. ruime plekken

Gereisd Met partner in juni 2015

Nooit meer!

Ans Dame
18-4-2011

Toegang is smal maar dat er geen afvalbakken staan bij de afwasplaats is erger iedereen laat zijn vuil achter, de douches worden niet schoongemaakt, wel warm water maar op een gegeven moment kokend, geen themostaat? Op de camping is nergens een watertappunt. Vooral voor mensen die wat verder weg van het blok sanitair staan is dat erg vervelend.

Gereisd Met partner in Sun Apr 10 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een aanrader!!

C & D
5-10-2009

We waren er einde augustus bij schitterend weer. Het is uitkijken bij het binnen- en buitenrijden met de caravan zeker vanaf een breedte van 2,30m. De toegang zou breder mogen zijn zeker omdat je een bocht 90° moet maken. Ook het "tour"-gedeelte zou wel enkele waterpunten mogen hebben.

Gereisd Met partner in oktober 2009

• Aantal campingplaatsen50 tot 200

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Martinet in Briare, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Martinet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.