Kasteel
Kleine hotelsWeer vandaag17°6°
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Chateau de Vallagon voor je op een rij gezet:

62 reviews over Kasteel Chateau de Vallagon in het Nederlands

Heerlijk genoten

Katja en Jeroen
12-7-2016

De ligging van Chateau Le Val is perfect, de kamers zijn perfect middeleeuws ingericht wat bij het Chateau past (compliment waard). Twee kleine minpuntjes zijn dat je de douchekop moet vasthouden als je aan het douchen bent (geen haakje) en dat de vaatwasser echt vervangen moet worden. Verder geen commentaar, de eigenaren runnen het perfect niks is te gek voor ze en zowel het ontbijt als het diner waren prima. Karin en Frans hartelijk bedankt voor jullie gastvrijheid we hebben genoten.

Gereisd met partner in juni 2016

Heerlijk verblijf

Audrey
30-8-2013

Half augustus een doorreisarrangement geboekt. Hebben in het koetshuis geslapen, waar de bedden inderdaad wel wat doorlegen waren. Bij ons arrangement zaten ook fietsen, maar helaas geen kinderfietsen. Achteraf gezien is het ook geen doen voor kinderen om daar te fietsen.

Diner was voortreffelijk, evenals de eigen wijnen. Waarvan we nu nog genieten. Ontbijt zeer uitgebreid. Lunch kan iets meer keuze, maar voor ons voldoende. Domein zag er goed onderhouden en verzorgt uit.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Fantastisch hotel

de Groof
3-8-2013

Dit chateau is zeer aan te raden heb hier geweldig gegeten diner en ontbijt alles zeer goed verzorgd kamer prima en schoon

eigen wijn is zeer goed te drinken

eigenaars zeer attent en zeer gastgericht

Jeroen bedankt en tot ziens

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Kasteel met verbeterpunten

Mieke
1-8-2013

Wij bezochten dit kasteel met jonge kinderen. Het kasteel zag er op de folders duidelijk mooier uit dan in het echt, maar een lik verf zal wonderen doen. Het personeel was steeds aardig en behulpzaam. We hebben de eerste avond in het restaurant gegeten wat absoluut goed eten voorzette. Ook de (eigen!) wijnen zijn er goed. Het zou iets verbetert kunnen worden als er iets meer rekening met kinderen gehouden zou worden. Het was voor onze jonge dochters en behoorlijk lange zit. (Gelukkig hadden we kleurboekjes bij ons) De bediening en het eten niks op aan te merken en mooi opgemaakte borden, gevuld met zeer smaakvol eten. Wat ons echter erg tegenviel dat we voor een hoogseizoensprijs op versleten bedden kwamen te liggen wat bekend bleek te zijn, maar pas na onze klacht werd verholpen. Daarna wel goed geslapen maar voor ons toch wel een afknapper. Wij hadden een familiekamer met kamertje apart voor de kinderen, deze bedden zijn geen volwaardige eenpersoonsbedden te noemen maar wel voldoende

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Prachtig chateau!

Angela Brugman
11-2-2013

Chateau de Vallagon is een prachtig kasteel en heeft een mooie ligging, heel centraal in het Tourraine gebied, zodat uitstapjes naar andere mooie kastelen in deze regio prima zijn aan te rijden. Het hotel ademt gastvrijhheid, de kamers zijn sfeervol ingericht en het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het restaurant weet enorm te verrassen, fantastische gerechten voor een eerlijke prijs. Kortom, een heerlijke vakantiebestemming!

Gereisd met partner in augustus 2012

Superaccomodatie

Sies
3-2-2013

Mooie omgeving, supermooi kasteel. Goeie service, heerlijk eten.

Lekker wijn.

Gereisd met partner in november 2012

Mooie plek tussen de wijnvelde

Katelijne Verheul
2-2-2013

Met mijn vriend lekker even helemaal weg in deze romatische omgeving.

Goed eten, mooie kamer,romantische ligging.

Heerlijke omgeving voor een ontspannen vakantie

Gereisd met partner in februari 2013

Een plek om helemaal tot rust te komen

Irene Groot
2-2-2013

Heerlijk even weg uit het drukke Nederland op maar 7 uur rijden van Amsterdam. Met je vriend heerlijk een weekend weg en je laten verwennen door de kok ( Jeroen ) die de hollandse kwaliteit brengt in de franse keuken.

Mooie wijn van het huis en slapen in een kamer waar het nog echt donker is. Geweldig weekend gehad.

Gereisd met partner in januari 2013

Waar Gastronomie en gastvrijheid elkaar ontmoeten

Janneke en Kees 't Hart
14-9-2012

Het Kasteel "Chateau de Vallagon" is een aanrader voor mensen die willen genieten in een authentieke ambiance met een prima keuken. Het geheel wordt geleid door een jong en ambitieus Nederlands stel, die uw verblijf zo aangenaam mogelijk zullen maken. Dit in combinatie met een prima locatie in het Loire gebied met veel bezienswaardigheden in de directe omgeving, maakt een verblijf in het Chateau onvergetelijk!

Gereisd met partner in september 2012

Prachtig kasteel

Frans
11-9-2012

Goed chateau (hotel), zeker aan te aan te bevelen. Ligging ca. 400m van de Cher en goed te bereiken. Je komt hier helemaal tot rust. Geen TV of radio op de kamer. Kamer 1, die wij hadden was lekker groot en wordt dagelijks gekuist. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Het eten zowel ontbijt en avondeten is heel goed en gevarieerd.

Gereisd met partner in september 2012

Kasteel info

• Aantal personenMeer dan 12

Overweeg je om een verblijf te boeken in Kasteel Chateau de Vallagon in Bourré, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Kasteel Chateau de Vallagon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.