Bourré

Reviews over Bourré

Heerlijk genoten

Katja en Jeroen,
    12-7-2016

De ligging van Chateau Le Val is perfect, de kamers zijn perfect middeleeuws ingericht wat bij het Chateau past (compliment waard). Twee kleine minpuntjes zijn dat je de douchekop moet vasthouden als je aan het douchen bent (geen haakje) en dat de vaatwasser echt vervangen moet worden. Verder geen commentaar, de eigenaren runnen het perfect niks is te gek voor ze en zowel het ontbijt als het diner waren prima. Karin en Frans hartelijk bedankt voor jullie gastvrijheid we hebben genoten.

Gereisd met partner in juni 2016

Heerlijk verblijf

Audrey,
    30-8-2013

Half augustus een doorreisarrangement geboekt. Hebben in het koetshuis geslapen, waar de bedden inderdaad wel wat doorlegen waren. Bij ons arrangement zaten ook fietsen, maar helaas geen kinderfietsen. Achteraf gezien is het ook geen doen voor kinderen om daar te fietsen.

Diner was voortreffelijk, evenals de eigen wijnen. Waarvan we nu nog genieten. Ontbijt zeer uitgebreid. Lunch kan iets meer keuze, maar voor ons voldoende. Domein zag er goed onderhouden en verzorgt uit.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Fantastisch hotel

de Groof,
    3-8-2013

Dit chateau is zeer aan te raden heb hier geweldig gegeten diner en ontbijt alles zeer goed verzorgd kamer prima en schoon

eigen wijn is zeer goed te drinken

eigenaars zeer attent en zeer gastgericht

Jeroen bedankt en tot ziens

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Kasteel met verbeterpunten

Mieke,
    1-8-2013

Wij bezochten dit kasteel met jonge kinderen. Het kasteel zag er op de folders duidelijk mooier uit dan in het echt, maar een lik verf zal wonderen doen. Het personeel was steeds aardig en behulpzaam. We hebben de eerste avond in het restaurant gegeten wat absoluut goed eten voorzette. Ook de (eigen!) wijnen zijn er goed. Het zou iets verbetert kunnen worden als er iets meer rekening met kinderen gehouden zou worden. Het was voor onze jonge dochters en behoorlijk lange zit. (Gelukkig hadden we kleurboekjes bij ons) De bediening en het eten niks op aan te merken en mooi opgemaakte borden, gevuld met zeer smaakvol eten. Wat ons echter erg tegenviel dat we voor een hoogseizoensprijs op versleten bedden kwamen te liggen wat bekend bleek te zijn, maar pas na onze klacht werd verholpen. Daarna wel goed geslapen maar voor ons toch wel een afknapper. Wij hadden een familiekamer met kamertje apart voor de kinderen, deze bedden zijn geen volwaardige eenpersoonsbedden te noemen maar wel voldoende

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Prachtig chateau!

Angela Brugman,
    11-2-2013

Chateau de Vallagon is een prachtig kasteel en heeft een mooie ligging, heel centraal in het Tourraine gebied, zodat uitstapjes naar andere mooie kastelen in deze regio prima zijn aan te rijden. Het hotel ademt gastvrijhheid, de kamers zijn sfeervol ingericht en het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het restaurant weet enorm te verrassen, fantastische gerechten voor een eerlijke prijs. Kortom, een heerlijke vakantiebestemming!

Gereisd met partner in augustus 2012
Bourré scoort een 7,2 uit 10, op basis van 10 reviews