Hotel Les Tilleuls

Kleine hotelsWeer vandaag12°2°
Hotel Les Tilleuls
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Les Tilleuls voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Les Tilleuls in het Nederlands

2007

Aardig hotel als je op doorreis bent naar Zuid-Frankrijk. Makkelijk en gratis voor de deur parkeren. Het is wel een kwartier lopen naar het centrum. Kamer was schoon en de douche was warm. Ontbijt was voor Franse begrippen niet slecht. Wij hebben er 1 nacht geslapen.

Gereisd met vrienden in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Les Tilleuls in Bourges (Cher), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Les Tilleuls zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.