Hotel Le Berry

7 reviews over Hotel Le Berry in het Nederlands

Eenvoudig hotel

hester2505
25-7-2015

Hotel is verouderd, maar prima voor een kort verblijf. Wij verbleven met 4 mensen op een kamer en dit was erg krap;;Bedden waren goed en de kamer was netjes. Badkamer klein. Wel gelegenheid om een kopje thee te zetten op de kamer; fijn. Prima ontbijt. Verder geen voorzieningen in het hotel. Ontvangst bij de receptie was zeer vrij. Dichtbij het hotel zijn prive garageboxen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Typisch voyageurs-hotel

etienne
28-9-2013

Vlak bij station maar een heel eind van het centrum. Op enkele uitzonderingen na

versleten of verouderde inrichting en piepkleine kamers.

Goed voor een occasionele overnachting.

Gereisd met vrienden in september 2013

zeer mooi gelegen

van bemmelen
26-8-2013

recht to historische gare sncf (in hollnds station ns)

leuk station met veel eten en mensen

mooie kamer met uitzicht en luxe badezimmer. restaurants in omgeving

lek voor kinderen om station en franse treinen te zien

Gereisd met partner in januari 2013

Prima tussenstop!

.....
28-5-2013

Als je iets "luxer" wil overnachten dan bijv. in een Premiere Classe hotel (of Etap hotel etc.) maar je wil nog steeds niet belachelijk veel geld kwijt zijn, dan is Le Berry een prima uitvalsbasis.

Wij vinden de prijs/kwaliteit verhouding zeer goed.

De kamers zijn zeer netjes en kleurrijk/gezellig ingericht en wat vooral opviel was de rust.

Erg prettig na een lange dag in de auto.

We hadden een 2-pers en een 3-pers kamer naast elkaar met een groot raam met schitterend uitzicht op de fontein voor het treinstation (treinstation veroorzaakt overigens géén geluidsoverlast)

Enige nadeel van dit hotel is dat je je auto ongeveer 100 meter verderop moet parkeren (je moet dan wel bij de reservering aangeven dat je een garagebox wil huren! Was geloof ik 6 euro)

Klantenservice is prima!

Er is WiFi (code krijg je bij de receptie) en je kan zowel met een trap als met een lift naar je hotelkamer.

Wij waren zo tevreden dat we bij vertrek gelijk maar voor de terugweg geboekt hebben ;-)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Prima overnachtings hotel

martine
4-7-2011

Dit hotel is prima op de route naar Frankrijk, alleen geen overdekte parkeer garage in de buurt maar omg is veilig leek ons! Hotel ligt iets van de snel weg maar dat was prima voor ons 5 km ! Kamers klein maar schoon en als je laat aankomt gezellige bar waar je voor drankje terecht kan ook eten. Ontbijt 7,50 was ook goed

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011
2008

prima hotel

anja
8-9-2008

Dit hotel al 2 maal gebruikt als overnachtingshotel.Het ligt tegenover het treinstation van Bourges. Hele comfortabele kamers met goede bedden en airco. Centrum is aan te lopen. Lekker gegeten in het restaurant. We zijn met zijn 4-en, kregen 2 kamers met een tussendeur.

Gereisd familie in augustus 2008

centraal gelegen prima hotel

bos
30-8-2008

vanwege door reis een nacht in hotel le berry verbleven.

prima kamers, centraal gelegen.

parkeren geregeld via een parkeer garage niet ver van het hotel alleen met een dakkoffer konden we de garage niet in.

Gereisd familie in augustus 2008

We hebben een aantal aanbieders voor Le Berry voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Berry in Bourges (Cher), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Berry zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.