Hotel Ibis Styles Bourges

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Styles Bourges voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Ibis Styles Bourges in het Nederlands

Schitterend!

Danny D T
17-7-2016

Echt een aanrader als tussenstop. Mooie kamers met een goed bed. Heel proper! Lekker ontbijt. Het personeel heel professioneel. Zwembad open tot 21u. Kortom een topper!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

overnachtingshotel

markhvh
19-8-2015

hotel ligt vlakbij snelweg samen met meerdere hotels en hier 4 restaurants bij (15% korting vanuit hotel op eten)Kamer prima, hadden de familykamer met verdieping. Bed viel wel wat tegen. Ontbijt vanaf 6 uur prima te doen. Is zeker een aanrader voor 1 nacht.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi hotel, ideale ligging

Domien
30-7-2012

Mooi hotel, ideaal gelegen dichtbij de autosnelweg. Warenhuis dichtbij, centrum dichtbij, restaurants dichtbij.

Leuk verwarmd zwembad.

Mooi ontbijt voor de betaalde prijs.

We komen er zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Overnachtingshotel

Horizon
9-12-2011

Met Pinksteren in dit hotel overnacht tijdens de reis naar Spanje. Echt een prima hotel! Wij reden van Brabant naar de Costa Brava en dit hotel lag precies op de helft. Vanaf de snelweg was het hotel zeer eenvoudig te vinden en bereiken. Het hotel is schoon en mooi aangekleed (strak maar toch speels door de appeltjes-groene kleur). De bedden lagen heerlijk en het ontbijt was prima. Bij een volgende rit naar Spanje ga ik hier weer overnachten!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

Echt rustgevende tussenstop.

Familie met 2 jonge kinderen
31-5-2011

Als overnachting op doorreis gebruikt. 17.00h aangekomen. Zwembad geweldig voor de kinderen. Koffie en thee gratis. Familiekamer genoten met 2 verdiepingen. Boven de kinderen met eigen TV en doorvalbeveiliging. Beneden de ouders met eigen grote TV met diverse aansluitkabels, heerlijk groot bed (super voor lange mensen), heerlijk dekbed met dito kussens. Badkamer met Grohe garnituur. Alles in vrolijke kleuren. Echt uitgerust wakker geworden. Prima ontbijt.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 25 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

nieuw hotel

verhoeven
24-7-2010

uitstekend in zijn genre. Vriendelijke service. Nette kamers. Degelijk ontbijt. Openlucht zwembad. Restaurant Courte Paille op 50 m. 15 % vermindering op rekening bij overnachting in 't hotel. Voor de beste kamerprijs, boek je zo laat mogelijk via internet

Gereisd met partner in juli 2010

• Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Styles Bourges in Bourges (Cher), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Styles Bourges zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.