Hotel Holiday Inn Garden Court

Hotel Holiday Inn Garden Court

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Garden Court voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Holiday Inn Garden Court in het Nederlands

2007

We waren in Blois van 22 tot en met 27 juli 2007

Rita Van Oostende
17-8-2007

We waren in Blois van 22 tot en met 27 juli 2007.Het hotel was niet slecht, maar duidelijk een hotel op weg naar...Het personeel was vriendelijk, het eten goed ( bij halfpension keuze uit 5 voor- en hoofdgerechten en desserts)de kamers waren proper.Er was een zeer kleine bar voorzien die eigenlijk weinig open was ( personeel uit eetzaal moest ook bar openhouden)Blois is een zeer goed uitgangspunt om kastelen te bezoeken ( aanraders: Chambord, Chenonceau, Cheverny, Villandry....)Blois zelf herbergt een kasteel, het museum van Hodini en ook het ritje met paard en kar is leuk.Mini-chateaux is ook een bezoekje waard.

Gereisd Met partner in Fri Aug 17 2007 09:52:04 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenBrunch, Lunch

• Soort gerechtenVegetarisch

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesKluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Garden Court in Blois, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Garden Court zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.