Appartement Appart'City Blois *

Appartement Appart'City Blois *

Appartement Appart'City Blois

Weer vandaag3°-3°

We hebben een aantal aanbieders voor Appart'City Blois voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Appart'City Blois in het Nederlands

Centrum van Blois

hennyleene, 4-5-2011

Heel eenvoudig, klein appartement met 1 kamer/keuken waarin een uittrek 2 persoonsbed. Minimale inrichting keuken: 2 elektrische kookplaatjes plus magnetron ( zonder schalen). Is ook geen bezwaar want uit eten gaan is heel goedkoop. Aanrader: Le bouton de Lyonnais en Les Arcades.

Voordeel: heel dichtbij centrum. Altijd parkeerplaats voor de deur. Voor onze fietsen was er gratis parkeerplaats in een leeg appartement op de benedenverdieping. Klasse.

Wij kwamen dinsdag aan. Omdat de appartementen op vrijdag worden gewisseld ( meestal) werd ons appartement ook schoon gemaakt en kregen we schone lakens en handdoeken.

Bij het Office du Tourisme kun je een kaart krijgen met plattegrond van omgeving Blois met aantal uitgestippelde fietstochten. Aan te raden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Appart'City Blois in Blois, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Appart'City Blois zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Appart'City Blois scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.