Bed and Breakfast Domaine de Chassy

3 reviews over Bed and Breakfast Domaine de Chassy in het Nederlands

Prima

Anoniem
13-8-2015

Twee nachten hier verbleven, met 3 kinderen (8, 10 en 15) in de hotelkamers. Kamers zijn schoon en het echtpaar is zeer vriendelijk zonder nadrukkelijk aanwezig te zijn.(echt "geschikt" hiervoor). Zwembad is prima voor kinderen tot een jaar of 10. Meegegeten en ook dat was goed verzorgd, met een lekker wijntje erbij. Dit is wel een aanrader voor een kort verblijf, omgeving is vrij rustig. Maar als je daarvan houdt dan kun je hier ook prima langer verblijven.

Gastvrije ontvangst op heerlijke plek!

Fam. van den Brink
14-6-2010

Genoten van drie nachten op Domaine de Chassy in Blet. De Nederlandse eigenaren zijn zeer vriendelijk en aanwezig zonder opdringerig te zijn. Heerlijk gegeten, gezwommen in het zwembad en naar de tuinen van Apremont-s-Allier geweest. Zeer de moeite waard. 's Avonds met een wijntje naar de ondergaande zon gekeken, terwijl onze dochter lag te slapen met de babyfoon aan. Fijne dagen gehad.

Heerlijke plek midden in het boerenland

H. Wiegmans
27-3-2009

Mooie kamers (5) met eigen sanitair en 2 gîtes. Heerlijk zwembad. De gastvrouw en gastheer (Nederlands echtpaar met kleine kinderen) prepareren voortreffelijke maaltijden. Geschikte locatie om eens heerllijk uit te rusten en te genieten. Bezoek ook Bourges en de tuinen van Apremont, Drulon en Orsan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Domaine de Chassy in Blet (Cher), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Domaine de Chassy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Domaine de Chassy scoort een 8.83 uit 10 op basis van 3 reviews.