8,1

2 reviews over Camping Municipal La Gatine in het Nederlands

mooie rustige voordelige camping

suijker
31-8-2015

we kwamen hier bij toeval terecht omdat de camping in Amboise vol was. Het was echter beter en goedkoper. Perfect gemeetezwembad er naast, met korting. We logeerden voor nog geen 20 Euro per nacht.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

we hebben er genoten

ivanov
13-8-2011

Rustige camping aan de oever van de rivier de Cher. Mooie grote schaduwrijke plaatsen. Op loopafstand van het centrum van Bléré en grote supermarkt. Naast zwembad, minigolf en voetbalveld.

Prima uitvalsbasis om vele kastelen te bezoeken, op prettige afstand van Tours en Amboise. Heel vriendelijke en gastvrije ontvangst, bijzonder behulpzame eigenaren. Sober sanitair maar komt overeen met prijs-kwaliteit.

Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal La Gatine in Bléré, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal La Gatine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.