Heerlijk rustige en ruime 'bijkom'-camping

Camping Municipal La Gatine ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door jasperw

Heerlijk rustige en ruime 'bijkom'-camping

jasperw,
19-1-2011

Camping is al heel oud en bijna niet gemoderniseerd. Wel alles wat je nodig hebt. Ligt temidden van zwembad en sportvelden.

Vlakke grasmat met beschutting van middelgrote bomen, waar je onderdoor kijkt. Dus een ruim gevoel met natuurlijke afstanden tot je buren.

Langs de camping loopt Le Cher, ook weer heel rustig achter een rij populieren en een hek. In een poortje daarin fiets je in een paar minuten naar de super. De andere kant op door de ingang naar het stadje. Bij VVV kun je internetten.

Uitjes aanbevolen naar kasteel Chenonceau stroomopwaarts, Amboise met huis/kasteeltje en maquettes van Leonardo da Vinci en Mini Chateauxpark.

Gereisd met partner in januari 2010